עיריית נתניה: סכנה ממשית בכניסה לאזור בניית שוברי הגלים

החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון ועיריית נתניה מתריעות על סכנה ממשית בכניסה בלתי מורשית לאזור בניית שוברי גלים בנתניה

0
413
אזור מסוכן בחוף נתניה. מדובר בשטח בנייה להקמת שוברי גלים וכן עיבוי רצועת החוף באמצעות חולות למניעת קריסת מצוקי נתניה. צילום החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון
אזור מסוכן בחוף נתניה. צילום החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון

החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון ועיריית נתניה מתריעות על סכנה ממשית בכניסה בלתי מורשית לאזור בניית שוברי הגלים בנתניה.

לצד ההתקדמות הרבה בפרויקט הקמת שוברי הגלים בנתניה, שמקדמת החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון בשיתוף עם עיריית נתניה, משחררות השתיים אזהרה. לדברי החברה הממשלתית, הולכת ומתגברת בשבועות האחרונים תופעה מסוכנת של כניסה בלתי מורשית לתוך שטח העבודות הקבלניות. גורמי פיקוח ואכיפה בעיריית נתניה דיווחו, כי תושבים ניצפו מטפסים על שוברי הגלים שבבנייה. זאת, תוך התעלמות מהגידור והשילוט המתריע על הסכנה בפעילות זו.

הודעה משותפת, כאמור, החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון ועיריית נתניה  מזהירות את הציבור. "מדובר בסכנת חיים ממשית ובהפרעה להמשך ביצוע עבודות הבנייה. במקום עובדים כלים הנדסיים גדולים המניפים סלעים וחצץ ומונחים בעומק הים, וברקע מצוק גבוה ולא יציב".

מנכ"ל החברה הממשלתית להגנות מצוקי חוף הים התיכון, אילן לביא, התבטא בנושא. למערכת נתניה און ליין – ksn אמר, כי "אנו מצויים בפתחו של הקיץ. מטרת העבודות להגן על המצוקים ולמנוע את המשך תהליך הבלייה שלהם. העבודות בעיצומן. בשטח סלעים גדולים. אנו עובדים עם כלים הנדסיים ומכאניים כבדים. מי שמפר את ההנחיות ונכנס לאזור הבנייה, עובר על החוק ומסכן את עצמו".

פרויקט ההגנה על המצוק החופי בנתניה הינו פרויקט דגל. במסגרת פרויקט הענק נבנים 12 שוברי גלים. במקביל, יתווספו אלפי טונות של חול להרחבת רצועת החוף. הפרויקט מתפרש על פני כ-3.5 ק"מ של רצועת חוף. עד כה הסתיימו העבודות על שני שוברי גלים. העבודות החלו לפני כשנה והן צפויות להסתיים במהלך 2025.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן