גביע המדינה (לאומית) הוענק לקבוצת אליצור נתניה

משחק מצוין של דולינסקי (20 נק' ו-12 ריב') וניהול טקטי מבריק של המאמן ראובן נייברגר, הוביל את אליצור נתניה לניצחון. 53:71 על אליצור שומרון בגמר גביע הליגה המדינה (לאומית).

0
178
אליצור נתניה חוגגת את הזכיה: גביע המדינה (לאומית). צילום יעל אמסילי - מינהלת הליגה
אליצור נתניה חוגגת את הזכיה: גביע המדינה (לאומית). צילום יעל אמסילי - מינהלת הליגה

משחק מצוין של דולינסקי (20 נק' ו-12 ריב') וניהול טקטי מבריק של המאמן ראובן נייברגר, הוביל את אליצור נתניה לניצחון. 53:71 על אליצור שומרון בגמר גביע הליגה הלאומית.

במשחק גמר גביע המדינה (לאומית) בכדורסל שהתקיים בהיכל אנרבוקס חדרה, רשמה אליצור נתניה היסטוריה. במשחק ראש בראש, ניצחה נתניה את אליצור שומרון בתוצאה 71:53. 

את הצהובים – שחורים של אליצור בריגה נתניה עודדו כ-1,000 אוהדים, שהגיעו לתמוך בקבוצה המקומית, בדרך לקטיפת התואר הנחשק. חמישה אוטובוסים מלאים של אוהדים יצאו מנתניה ונילאו את היציעים בהיכל החדרתי. 

למשחק הוזמנה משפחת חן, משפחתו של החייל איתי חן ז"ל (19). איתי גדל והתחנך במחלקת הנוער של מועדון הכדורסל אליצור עירוני נתניה. הוריו של איתי חן היו אמורים להגיע ואף הוכנו, מבעוד מועד, חולצות ממותגות. אלא, שבצהרי יום המשחק, התבשרה המשפחה על הנורא מכל. צה"ל אישר, כי הלוחם איתי חן, שנחטף על-ידי מחבלי החמאס, נהרג בקרבות שבעה באוקטובר וגופתו בידי החמאס. 

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בירכה את שחקני אליצור נתניה ומאמנה ראובן נייברגר.  אני מברכת את קבוצת הכדורסל אליצור עירוני בריגה נתניה על זכייתם. ההשקעה מניבה פירות ואנו מברכים על כך. בקרוב נחנוך את הארנה החדשה, נוכל לצפות במשחקי הכדורסל וליהנות ממיטב האירועים התרבותיים בעיר".