מחזור 24: מכבי חיפה ניצחה את נתניה 2:1

0
96

המשחק בסמי עופר בערב יום שני סומן, עוד בטרם התחיל, כאחד המשחקים החשובים של העונה עבור שתי הקבוצות שחלום הפלייאוף העליון עומד למולן. בסוף הייתה זו חיפה שאספה את הנקודות לחיקה. מעל 23 אלף אוהדים מילאו את האצטדיון – מתוכם 3000 צהובים אשר עודדו את הקבוצה מעיר היהלומים שנתנה משחק מצוין.

נתניה שלטה בדקות הראשונות של המשחק וטעות קשה של אלעד גבאי בדקה ה-26 הובילה לשער מעולה של קפטן הקבוצה, ערן לוי, מול האקסית הירוקה. חיפה שרצתה שוויון ומהר, כמעט והצליחה לעשות זאת לאחר שאלירן עטר בעט כדור ממרחק שפספס ולא בהרבה את המסגרת של הרוש. ההזדמנויות של הירוקים, להכניע את אריאל  הרוש לא פסקו מלהגיע – אך המארחת לא הצליחה לנצל זאת לטובתה.

המחצית השנייה החלה ללא שינוי בהרכב של שתי הקבוצות. הלחץ של המארחת השתלם ואף הביא לה את שער השוויון בדקה ה-57. היה זה אלירן עטר שירה כדור מושלם שנעצר ברשת של הרוש. בדקה ה-65 היה זה יוסי בניון שאחרי שתי החמצות, הצליח להכניע את אריאל הרוש והבקיע את שער הניצחון של המשחק הכל-כך חשוב וקבע מהפך בתוצאה.

מכבי חיפה הייתה זו שהחזיקה יותר בכדור לאורך כל המשחק, אך נתניה שיחקה מצוין ונלחמה על שלוש הנקודות עד שריקת הסיום. למרות זאת, הנקודות נשארו אצל חיפה שממשיכה לחלום על מקום בפלייאוף העליון

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן