בעשרה שחקנים: מכבי נתניה סיימה בתיקו 1:1 מול באר שבע

בתום המשחק תקרית בין אוהדי מכבי נתניה למאמן הפועל באר שבע, רוני לוי. סינן "אפסים" ולאחר מכן התנצל, לאחר שלטענתו קומץ קילל אותו. 

0
261
אוהדי מכבי נתניה במשחק מול הפועל באר שבע, שהסתיים בתיקו 1:1 - 30.10.21
אוהדי מכבי נתניה. צילום נתניה און ליין

בתום המשחק תקרית בין אוהדי מכבי נתניה למאמן הפועל באר שבע, רוני לוי. סינן "אפסים" ולאחר מכן התנצל, לאחר שלטענתו קומץ קילל אותו. 

ללא שחקן לאורך יותר ממחצית, עושה הקבוצה של בני לם, שוב, בית ספר לקבוצות הבכירות. הפועל באר שבע רצתה מאוד לרשום את ניצחונה הרביעי ברציפות בליגת העל. אלא, שגם 65 דקות בהן נתניה נותרה עם עשרה שחקנים, לא הספיקו. הסיבה: נתניה נתנה פייט עד הרגע האחרון.

רמזי ספורי כבש ראשון לטובת האורחים מבאר שבע. מכבי נתניה לא נותרה חייבת. דקה לאחר מכן אבובאקר דומביה מבקיע שער שוויון.

שיאו של המשחק, כאמור, נרשם דווקא בדקה 35. מכבי נתניה שילמה על ההגנה האגרסיבית והמלחמה על כל כדור. כרטיס אדם נשלף לעבר אביב אברהם, המבצע תיקול חריף.

למרות המחסור בשחקנים ולמרו שמאמן ב"ש ביצע שורה של חילופים, הצליחו הנתנייתים לשמור על שער נקי וגם לייצר תגובות בזק אשר איימו על שער באר שבע.

בתום המשחק, כאמור, ארעה תקרית, כאשר רוני לוי סינן את המילה "אפסים" לעבר קבוצה של אוהדי נתניה. בהמשך התנצל רשמית. "במהלך המשחק מספר אוהדי מכבי נתניה, שישבו מאחוריי שרקו שריקות בוז וקיללו אותי באופן אישי. בלהט המשחק אמרתי דברים שלא הייתי אמור להגיד ועל כך אני מתנצל", ציין.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן