בלניאדו נערכים לגל חמישי ומוצפים בחולים הסובלים מווירוסים נשימתיים

תפוסות של 124% באגף הפנימי ושל 129% באגף ילדים בבי"ח לניאדו; כל זאת לצד ההיערכות לפתיחה מחודשת של מחלקות הקורונה בגל החמישי, במידה ויהיה בכך צורך

0
290
לניאדו נתניה
בית חולים לניאדו. צילום דוברות בית החולים

בבי"ח לניאדו נרשמת בימים אלו תפוסה גבוהה במיוחד של חולים הסובלים ממחלות החורף. בהם וירוסים נשימתיים, שפעת ודלקת ריאה. נכון ליום שני בבוקר נרשמו אחוזי תפוסה גבוהים של 124% באגף הפנימי, לצד תפוסה של 129% באגף ילדים.

מבית חולים לניאדו מסרו, כי ההתמודדות עם כמות כה גבוהה של מטופלים, מבוצעת במקביל להיערכות לפתיחה מחודשת של מחלקות הקורונה. זאת במידה והגל החמישי (וריאנט אומיקרון) ידרוש פתיחה של מחלקות אלו.

נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו, התייחס למצב. "הצוותים שלנו עובדים מסביב לשעון כדי לטפל בחולים הסובלים ממחלות החורף השונות. ההיערכות לגל החמישי מותחת את משאבי הצוות עד הקצה. האתגר הוא אתגר מורכב הדורש מאיתנו מענה בשתי חזיתות. אולם אני מאמין ובטוח כי נוכל להמשיך להעניק טיפול רפואי מיטבי בכל מצב, כפי שהוכחנו בשנים האחרונות. אני קורא לציבור לגשת ולהתחסן כנגד קורונה ולא פחות חשוב מכך גם להתחסן כנגד שפעת".

בתוך כך בעיר נתניה נרשמה עליה במספר המאומתים ונתניה מתקרבת להיות צהובה עם ציון 4.4. נכון ליום שני חלה עליה של 127 אחוז במאומתים. אחוז הבדיקות החיוביות הוא 1 מכלל הנבדקים בנתניה.

כמו כן מנתוני משרד הבריאות עולה, כי בנתניה רק 47.42% התחסנו בחיסון שלישי. מקדם ההדבקה עלה אף הוא ועומד על 1.22

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן