אישום: ביצע עבירות מין בכ-100 קטינות באמצעות הטיקטוק

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב נתניה בן 32 בגין עבירות מין מרובות שביצע בקטינות, שגילן פחות מ-12 באמצעות הטיקטוק; הנאשם פעל דרך רשתות חברתיות נוספות

0
211
בתמונה: גבר שעל ידיו אזיקים
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד תושב נתניה בן ה-32, בגין עבירות מין מרובות שביצע בקטינות באמצעות טיקטוק.

מכתב האישום עולה, כי הנאשם פעל באופן סדרתי בשנתיים האחרונות. במהלך זמן זה יצר קשר עם כמאה קטינות בנות פחות מ-12. הוא נהג לנהל עם הקטינות התכתבויות ושיחות וידאו בעלות תוכן מיני. כמו כן ביקש מהן בקשות שונות בעלות אופי מיני. באחד המקרים גרם לקטינה לבצע בעצמה מעשה אינוס.

עוד עולה מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד עדי ערד, כי הנאשם החזיק בחשבונות ברשתות חברתיות שונות. בין היתר אינסטגרם וטיקטוק הפופולאריות בקרב ילדים. דרך רשתות אלה פעל באופן סדרתי ליצירת קשרים עם למעלה ממאה קטינות שגילן פחות מ-12 שנים. בנוסף ניסה ליזום עם חלקן מפגש, תוך שהוא מודע לגילן.

זאת ועוד הנאשם השתמש בשפה בוטה ושלח לילדות בקשות בעלות תוכן מיני. הוא ביקש מקטינות לשלוח לו תמונות שלהן בעירום חלקי או מלא. כן שלח אליהן תמונות של איבר מינו.

בנוסף עולה מכתב האישום, כי באחד המקרים ניסה לגרום לאחת הקטינות לבצע אקטים מיניים באחותה. במקרה אחר יצר קשר עם קטינה בת 11.5 וביקש ממנה, במהלך שיחת וידאו בין השניים, לבצע בגופה מעשים המהווים עבירת אינוס.

כתב האישום מייחס לנאשם ריבוי עבירות מין

הנאשם נתפס לאחר שחלק מן הקטינות דיווחו על פניית הנאשם אליהן להוריהן, ואלו פנו אל המשטרה.

לאחר שנודע לאחיו של הנאשם על מעשיו, הוא הזהירו לחדול מהן. בתגובה מחק הנאשם את תוכן השיחות שביצע עם הקטינות וכן את התמונות והסרטונים שהוחלפו ביניהם.

כתב האישום מייחס לנאשם ריבוי עבירות מין. בין היתר גרם מעשה אינוס קטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים. ניסיון לגרם אינוס קטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים. מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים. ניסיון מעשה מגונה בקטינה שטרם מלאו לה ארבע עשרה שנים. הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו חמש עשרה שנים. ניסיון הטרדה מינית בקטין שטרם מלאו לו חמש עשרה שנים ושיבוש מהלכי משפט.

במקביל לכתב האישום הוגשה נגד הנאשם בקשת מעצר עד לתום ההליכים כנגדו.

פקד שי זולברג, ראש צוות חקירה, ימ"ר תל אביב קרא להורים לגלות מעורבות בתכני הגלישה של הילדים. כמו כן לוודא שאינם שולחים לאיש תוכן מיני דרך רשת האינטרנט.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן