סופת כרמל: תושב נתניה נפצע באורח אנוש מקריסת עץ בנתניה

תושב נתניה נפצע אנושות מקריסת עץ ברחוב רזיאל בנתניה; בבית חולים בילינסון מסרו, כי הוא נמצא בסכנת חיים והרופאים נלחמים על חייו

0
235
פצוע אנוש מקריסת עץ ברחוב רזיאל בנתניה. צילום תיעוד מבצעי מד"א

מנזקי סופת "כרמל": תושב נתניה בן 49 נפצע באורח מקריסת עץ ברחוב רזיאל בנתניה.

בשעות הבוקר של יום שני התקבל דיווח במשטרה ובמד"א על עץ שקרס על אדם ברחוב רזיאל בנתניה.

למקום יצאו צוותי משטרה, מד"א ואיחוד הצלה, אשר ביצעו בפצוע פעולות החייאה. מצבו של הפצוע אנוש עם חבלת ראש. לאחר טיפול ראשוני בשטח פונה הפצוע בניידת טיפול נמרץ לבית חולים בלינסון.

מבית חולים בילינסון מסרו, כי מצבו של הפצוע קשה, הוא אינו יציב. הוא מונשם ומורדם עם חבלת ראש קשה. עוד מסרו, כי הפצוע בסכנת חיים וכי הרופאים נלחמים על חייו.

ד"ר איליה קגן, סגן מנהל טיפול נמרץ כללי, התייחס למצבו של הפצוע. "גבר כבן 40 התקבל למיון בילינסון עם חבלת ראש וחזה קשה. אחרי טיפול ראשוני במיון הועבר לטיפול נמרץ כללי. נכון לעכשיו הוא מונשם, מורדם. יש לו חבלת ראש מאד רצינית. אנחנו נלחמים על חייו. חייו נמצאים בסכנה".

פאראמדיק מד"א ישראל דהרי, סיפר על הטיפול הראשוני בשטח. "הגענו מהר מאוד למקום וראינו על המדרכה עץ גדול שנעקר מהשורש ונפל על גבר בשנות הארבעים שחלף במקום. הוא שכב מחוסר הכרה וסבל מחבלה קשה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן