בית המשפט ידון בבקשה לאשר הצעת רכישה למכבי נתניה

0
154
אצטדיון נתניה - דגל צרפת
אצטדיון נתניה מואר בצבעי דגל צרפת. צילום רן אליהו

עו"ד ליזה חדש, הנאמנת למכבי נתניה, הנמצאת בהקפאת הליכים, הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז – לוד, בקשה לקביעת מועד דיון לאישור הצעה לרכישת מכבי נתניה.

בין הגורמים שהגישו את הבקשה נמנים שחקני מכבי נתניה ועובדיה, התאחדות הכדורגל בישראל, עיריית נתניה והכונס הנכסים הרשמי – מחוז תל אביב.

לאחרונה הוגשו שלוש הצעות לרכישת קבוצת מכבי נתניה, הראשונה – צבי ליבר, בראש משקיעים ראשונה. ההצעה השניה הוגשה על ידי איש העסקים, אבי גרוס והצעה שלישית הוגשה על ידי איש עסקים נוסף המקורה ומזוהה עם הקבוצה.

מהבקשה עולה, כי הנאמנת, עו"ד חדש, מנהלת בימים אלה מגעים עם המתעניינים, כאשר לקראת הדיון שיקבע בית המשפט יוגש מטעמה דוח נוסף, במסגרתו תוצג ההצעה אותה יתבקש בית המשפט לאשר.

נמסר, כי הבקשה לדיון לאשר הצעת רכישה הוגשה, עוד בטרם הסתיימו המגעים עם מגישי ההצעות. "הצורך בקביעת מועד דיון כבר עתה, ועוד בטרם סיום המגעים עם המתעניינים, נובע מהדחיפות באישור הצעה זוכה במועדים אשר יאפשרו לרוכש שהצעתו תאושר, להיערך ולהפעיל את הקבוצה בעונת הכדורגל 2016-2017, לרבות ביצוע הפעולות הנדרשות לצורך קיומה של הקבוצה, ובין היתר, התקשרויות עם שחקנים, מאמנים, מאמני כושר וצוות רפואי, וכן הגשת תקציב לאישורה של הרשות לבקרה תקציבית".

כאמור בית המשפט נענה לבקשה וקבע דיון לאישור הצעת הרכישה ליום שלישי הקרוב.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן