בית"ר טוברוק נתניה לוהטת: ניצחון בדרבי נערים ב'

0
1106
בית
אלופת הליגה: קבוצת טרום א' (2008), בית"ר טוברוק. מאמן יפתח ניב

קבוצות הילדים והנוער של בית"ר טוברוק – נתניה רשמו סוף שבוע רווי שערים, עם שפע של ניצחונות והישגים – בהם תואר אלופת הליגה לקבוצת טרום א' (2008) עליה מנצח המאמן הצעיר והנמרץ יפתח ניב.

המשחק המרכזי עבור בית"ר טוברוק היה, גם השבוע, משחק הדרבי מול השכנה מכבי נתניה. קבוצת נערים ב', קבוצתו של נתי עזריה, התמודדה מול המקבילה בגיל מכבי נתניה – משחק שהסתיים בתוצאה 2:0 לטובת טוברוק. במאזן הכולל בין שתי מחלקות הילדים והנוער היריבות, בעונה זו בליגה, היתרון הוא לטוברוק במספר הניצחונות.

ולשאר משחקי סוף השבוע. קבוצת הנוער, בניצוחו של בני לם, התאוששה מההפסד במשחק חצי גמר גביע המדינה בו הפסידה למכבי נתניה (בליגה עצמה טוברוק ניצחה את נתניה בשני משחקים). נוער טוברוק ניצח בתוצאה 3:4 את הפועל חדרה.

קבוצת נערים א' עם המאמן יוסי בן שטרית, סיימה בתוצאה תיקו 2-2 מול ראשון לציון, ואילו נערים ג', אותה מאמן אדם לם, ניצחה 0:8 את מכבי עמק חפר.

בגזרת הילדים, קבוצת ילדים א' ניצחה 2:3 את מכבי הרצליה, ילדים ב' ניצחה 1:4 את מעגן מיכאל ואילו ילדים ג' המתמודדת על תואר אלופת הליגה ניצחה 1:4 את כפר סבא. חניכיו של יגאל בן מנשה, אחד המאמנים הוותיקים בעיר נתניה, פשוט התפוצצו על המגרש במשחק מרתק.

קבוצת טרום א' (2008) בניצוחו של יפתח ניב לקחה רשמית אליפות במשחק רווי שערים שהסתיים בניצחון 1:15 על מכבי הרצליה. עבור טרום א' מדובר בסיום עונה מתוק במיוחד, בו עיקר העבודה, למרות הגיל הצעיר, היה על חיזוק המשחק הקבוצתי ושילוב טקטיקות הגנה והתקפה בשיתוף שחקני הקבוצה – זאת כחלק מתכנית אימונים מתקדמת. קבוצת טרום א' (2009) ניצחה את הכח רמת גן בתוצאה 2:8.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן