ביה"מ קבע: המועדון בו פרצה קטטה ישאר סגור

המועדון נסגר בצו סגירה מנהלי, ל-30 יום, לאחר שפרצה בו קטטה; הקטטה הסתיימה בדקירת אדם; בית המשפט דחה ערר שהגישו בעלי המועדון נגד צו הסגירה

0
218
בית משפט נתניה
בית משפט שלום - נתניה. צילום רן אליהו

לפני למעלה משבוע נדקר אדם בסמוך למועדון בנתניה. עם פתיחת החקירה התברר לחוקרי משטרת נתניה, כי הקטטה החלה בתוך המועדון והמשיכה מחוצה לו.

יום לאחר המקרה ערך סגן מפקד משטרת נתניה, סנ"צ אייל כהן, שימוע, שבסופו הוציא צו סגירה מנהלי למועדון. זאת למשך 30 ימים.

בשבוע שעבר הגישו בעלי המועדון ערר לבית המשפט נגד סגירת המועדון. העוררים טענו, כי הם אלה שהזמינו את המשטרה. לדבריהם אף שיתפו פעולה ומסרו את תיעודי מצלמות האבטחה. עוד טענו, כי נוכח התנהלותם צו הסגירה שהוטל על המועדון אינו מידתי ויש לקצרו באופן משמעותי. לדבריהם סגירת המועדון פוגעת קשות בפרנסתם, מה גם שהם לא היו מעורבים ומענישים אותם בעונש חמור על לא עוול בכפם. עוד לטענתם תוצאות סגירת המועדון יפגעו בהם גם לטווח הארוך. כל זאת לאחר הנזקים הכבדים שנגרמו להם בתקופת הקורונה. העוררים טענו, כי הפגיעה אינה רק בהם ובמשפחותיהם, אלא גם במשפחות יתר העובדים בעסק.

נציגי המשטרה, פקד נטע רוזנשטוק ופקד צחי הכט טענו, כי בעבר היו אירועי אלימות בעסק. כמו כן בשימועים הקודמים ננקטו צעדים מתונים יותר. מאזהרה ועד סגירת המקום לפרק זמן קצר יותר. עוד טענו, כי לאור הראיות הפעיל קצין המשטרה את שיקול דעתו באופן סדיר. נציגי המשטרה הוסיפו, כי הצו שניתן הוא מידתי ויש להותירו על כנו.

בית משפט השלום בנתניה, דחה את ערר בעלי המועדון. הותיר את צו הסגירה על כנו וקבע, כי לא נפל פגם בהחלטת קצין המשטרה.

בהחלטתו קבע השופט אלי ברנד. "לאחר שבחנתי את כל הראיות שהונחו לפני אני סבור, כי החלטת קצין המשטרה סבירה בהחלט ואף מידתית ומושתתת על ראיות מנהליות מספקות".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן