סגנו של מר עולם

0
798
עו
עו"ד איציק אבישר. צילום אביב קאפליסו

 

שני עשורים לאחר שנפצע באורח קשה במהלך שירותו הצבאי, הגשים עו"ד יצחק אבישר (איציק אבישר) חלום נוסף – כאשר עלה על הפודיום בעיר טורנו באיטליה בשבוע שעבר. זה קרה דקות אחדות בתום אחת התחרויות הבינלאומיות החשובות ביותר בעולם פיתוח הגוף – פיטנס. כשעלה על הפודיום הוענק לו, לעו"ד איציק אבישר, התואר סגן ראשון למר עולם פיטנס, הגבר החטוב האסתטי והמושלם בעולם.

בראיון בלעדי לנתניה און ליין מדבר איציק אבישר על הקושי וההקרבה לצד הסיפוק והגאווה להציב את ישראל על המפה העולמית, וכן על מסר אותו חשוב לו להעביר לכל אותם אנשים המגיעים להרצאותיו ברחבי הארץ: אין דבר העומד בפני הרצון.

איציק אבישר, אתה עורך דין במקצועך. מתי בעצם נחשפת לעולם הפיטנס ואיך זה קרה?
"לפני שני עשורים נפצעתי באורח קשה במסגרת שירותי הצבאי. פציעה שבעקבותיה נאמר לי בשיקום, כי לא אוכל ללכת ישר ולא אוכל לעסוק בספורט. זו הייתה גזרה שהיה לי קשה לקבל ולעכל. מי שמכיר אותי יודע, שספורט תמיד היה חלק בלתי נפרד מחיי. לכן, הודעתם של הרופאים הכתה בי כרעם ביום בהיר. עם הזמן מצאתי את עצמי חוזר להתאמן, כמובן במסגרת גבול היכולת שלי. אז נגלה אלי עולם פיתוח הגוף שמשך אותי יותר ויותר לכיוונו. כמובן שכל צעד שעשיתי במסגרת האימונים וגם היום, אני מלווה על ידי צוות רפואי כי אין ברצוני לפגוע בבריאות שלי בשום שלב".

השתתפת בשנים האחרונות בלא מעט תחרויות, אבל השנה היא ללא ספק השנה שלך – שנה בה קצרת פירות על העבודה הקשה
"השתתפתי בלא מעט תחרויות בשנים האחרונות זה נכון, אבל בהחלט השנה האחרונה ואפילו השנתיים האחרונות היו המשמעותיות בחיי בכל הקשור להגשמה העצמית שלי בעולם פיתוח הגוף. זה התחיל בזכייה בתואר סגן מר ישראל- פיטנס, הזכייה באירלנד וכמובן החותם הסופי נכון להיום היא התחרות הנוכחית באיטליה בה זכיתי בתואר מר סגן עולם פיטנס – בעצם גברתי על נציגים ממאות מדינות ברחבי העולם".

ספר לי על התחרות הזו. מה היה בה שונה מהתחרויות האחרות בהן השתתפת?
"התחרות התקיימה בטורנו שבאיטליה לשם הגעתי עם שניים ממאמני הכושר שלי, שמלווים אותי לכל מקום. החוויה באיטליה התחילה קצת בלחץ, שכן איבדנו את המזוודה שלי בטיסה, אבל בעזרת טוב ליבם של אנשים הדברים הסתדרו. עליתי לבמה מוכן. בתחרות לקחו חלק נציגים רבים ממאות מדינות ברחבי העולם בתווך הגילאים 20-40. עצם העובדה שניצחתי את כולם, גרמה לי להרגיש שהעבודה הקשה השתלמה אפילו יותר".

אמרת שהתחרות הזו באיטליה היא הגשמת חלום שלך
"מי שמכיר אותי יודע שהאני מאמין שלי מתבסס על אין דבר העומד בפני הרצון. אחרי שהגשמתי את עצמי מבחינה מקצועית, עשיתי חמישה תארים ופתחתי משרד עורכי דין, התפניתי להגשים את החלום שלי ולהגיע הכי רחוק בעולם הפיטנס. לזכות בתואר מר עולם פיטנס טומן בתוכו חודשים ארוכים של הכנות ועבודה קשה. גם לא מעט ויתורים בפן האישי – כך שלייצג את המדינה שלי בכבוד, להניף גביע שהדגל וההמנון ברקע, הם מבחינתי הגשמת החלום במלואו – מה גם ששאפתי להגיע לארה"ב. בתום התחרות הנוכחית הזמינו אותי לתחרות באוקטובר שנה הבאה בלאס ווגאס, תחרות המתקיימת אחת לשנתיים ורק אלופים משתתפים בה. מדובר בתחרות השלישית בחשיבותה בעולם, וזה חלום שלא ניתן לתאר במילים מבחינתי".

הזכרת לא פעם את הוויתורים שעשית בפן האישי, מה למשל?
"קודם כל הכנה לתחרות מהסוג הזה גורמת למתמודד, במקרה הזה אני, להיצמד לתפריט דיאטה קיצוני ולהקדיש את חייו באיזשהו אופן לאימונים. אני בחודשים האחרונים תמרנתי בין העבודה במשרד והלקוחות שלי ובין האימונים. לא הייתה לי כל אפשרות להקדיש לחיי חברה – הן מפאת חוסר הזמן והן בשל העובדה שהדיאטה עליה הקפדתי כל כך קיצונית. אפילו לשתות בירה או לאכול בחוץ לא הייתה אופציה. לאט לאט החברים והמכרים התרחקו. גם זוגיות היא לא משהו שיכולתי למצוא לו מקום בשנה האחרונה בחיי, כי הייתי חדור מוטיביציה ומפוקס על המטרה. זוגיות היא עבודה לכל דבר ואני כבנאדם טוטאלי, לא יודע לעשות משהו פחות ממושלם. לכן, אפילו לא ניסיתי לפתח זוגיות, כי ידעתי שלא אצליח לתת את כל כולי וזה לא הוגן".

השנה החולפת בה היית מרוכז רק בניסיון לשפר את הישגך גרמה לך להגיע לתובנות?
"כן, בהחלט. היום אני חושב שסדר העדיפויות שלי קצת שונה. עם כל הרצון והנכונות להשקיע ולהתקדם בעולם הפיטנס, המטרה העיקרית שלי היום היא זוגיות. למרות שזה ישמע קצת מתנשא, אבל תמיד הייתי גבר מחוזר שיוצא ומכיר המון. היום אני במקום שאני לא מחפש להכיר הרבה, אלא רק אחת שתהיה השותפה שלי לדרך ותצעד איתי יד ביד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן