כתב אישום: תושב נתניה פגע מינית בעשרות קטינים

כתב האישום, אותו הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מפרט על עשרות מקרים שונים. הנאשם, תושב נתניה רם אליהו, נעצר בתחילת חודש אפריל. 

0
1128
צילום fotolia

כתב האישום, אותו הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה, מפרט על עשרות מקרים שונים. הנאשם, תושב נתניה רם אליהו, נעצר בתחילת חודש אפריל. 

כתב אישום הוגש נגד רם אליהו, בן 32 מנתניה, בגין ביצוע שורה ארוכה של עבירות מין באמצעות האינטרנט. את כתב האישום הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה לבית המשפט המחוזי בלוד.

מכתב האישום, שהוגש על-ידי עורכות הדין אדר לר ודניאלה פינקלשטיין, עולה כי פעילות הנאשם החלה בשנת 2015. הפעילות נמשכה עד ליום מעצרו של הנאשם בתחילת חודש אפריל 2021.

עוד מצוין בכתב האישום, כי הנאשם יצר קשר עם כ-48 קטינים בגילאים 8 ועד 15. מתוכם, כך נכתב, פגע מינית ב-27 קטינים. בתשעה קטינים נוספים ניסה לבצע עבירות מין. מ-19 קטינים ניסה לקבל דבר במרמה ולהטריד מינית 14 קטינים. את זאת עשה תוך שימוש "באחד או יותר מהחשבונות הפיקטיביים אשר יצר לעצמו ברשת החברתית "אינסטגרם".

הנאשם יצר קשר עם כ-48 קטינים בגילאים 8 ועד 15. מתוכם, כך נכתב, פגע מינית ב-27 קטינים. בתשעה קטינים נוספים ניסה לבצע עבירות מין.

בכתב האישום מצוין, כי הנאשם העתיק לרשותו תמונות של צעירות, אזרחיות ישראל, ללא רשותן. את התמונות איתר ברשת, תוך שהוא מתחזה אליהן באמצעות חשבונות פיקטיביים. הנאשם יצר קשר, באמצעות החשבונות הפיקטיביים ברשת אינסטגרם, עם קטינים.

תהליך הפיתוי, על-פי כתב האישום, היה דומה. הנאשם ניסה לפתות את הקטינים. בהמשך, להצטלם עבורו בעירום מלא או עירום חלקי. בנוסף, הנאשם ביקש מהקטינים לבצע בעצמם מעשים מגונים.

באחד הסעיפים בכתב האישום, נטען כי הנאשם אף הפעיל עמוד אינסטגרם פומבי לנוער. בעמוד אינסטגרם זה, איתר קורבנות פוטנציאלים. בעמוד, שבשמו התמים "נוער מתבגר", הנאשם ייעץ למתבגרים ששאלו אותו שאלות. הוא סייע לבני נוער "במציאת" קשר ידידותי או רומנטי. בכך, שהשתמש בדמויות הפיקטיביות ויצר עמם קשר במסווה. במקרים אלה הציג עצמו כנער או כנערה בני גילם.

הנאשם, כך על-פי כתב האישום, קיבל ואגר עשרות תמונות וסרטונים אינטימיים מהקטינים עמם שוחח. בין השאר, סרטונים בהם חלקם נוגעים באיברי מינם. הנאשם אף שלח סרטונים מיניים לקטינים.

הפרקליטות ביקשה בהגשת כתב האישום מעצר עד תום ההליכים. "המשיב פעל באופן מכוון כדי להגיע לקטינים תוך שהוא שב ומוודא את גילם. גם כאשר היה מדובר בקטין כבן שמונה שנים בלבד. נוסף על כך, המשיב פעל לבניית קשר אישי עם אותם קטינים. בין היתר, כשהוא מתחזה להיות ידיד שלהם או בזוגיות עמם. הנאשם השתמש בקשר זה על מנת להפעיל עליהם מניפולציה רגשית ולגרום להם לעשות כדברו".

חקירת הפרשה התבצעה על-ידי יחידה 105 בלהב 433 בעקבות הצטברות תלונות במוקד היחידה. החקירה המאומצת, במסגרתה אותרו ונאספו עדויות מעשרות קטינים, הפכה לגלויה ביום 04.04.21 – עם מעצרו של הנאשם.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן