הוארכה הרחקתה של פיירברג-איכר מהעירייה

0
83
בניין עיריית נתניה 1. צילום רן אליהו
בניין עיריית נתניה. צילום רן אליהו

בניגוד להערכות הקודמות ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר לא תחזור לעבודה בלשכתה ביום שני הקרוב. במקביל בשעות הצהריים הסתיימה חקירה של פיירברג-איכר.

חוקרי להב 433 הגישו, ביום ראשון השבוע,  לבית המשפט השלום, בראשון לציון, בקשה להאריך את תוקפם של צווי ההרחקה, אשר הוצאו נגד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר וחבר המועצה וסגנה לשעבר, הרב שמעון שר.

הדיון בעניין הרב שר נקבע ליום רביעי ואילו הדיון בעניין פיירברג-איכר נקבע ליום חמישי הקרוב. נמסר, כי עד מועדי הדיון בבקשות, הוארך תוקפם של צווי ההרחקה הקיימים.

בהודעה  שהוציאה המשטרה נמסר, כי "במסגרת פרשה 255 נחקרה היום פעם נוספת, באזהרה, בלהב 433, ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג. בנוסף הוארכו, בהסכמה, תנאי הרחקתה עד ליום חמישי 10.11.16 והדיון בבקשת המשטרה יתקיים במועד זה. כמו כן במסגרת הפרשה הוארכו בהסכמה תנאי הרחקתו של בכיר נוסף בעירייה, הרב שמעון שר, עד ליום רביעי ובמועד זה יתקיים דיון בבקשת המשטרה בעניינו".

עוד נמסר מהמשטרה, כי "פרשה 255 הינה חקירה מסועפת שמנהלת להב 433/יחידה ארצית של משטרת ישראל בשת"פ עם חקירות מס הכנסה מרכז ברשות המיסים, שעניינה חשד לביצוע שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומסר על ידי מספר מעורבים, בהם בכירים בעיריית נתניה, בהקשר לתחום הנדל"ן בעיר. החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן