מכבי נתניה הפסידה 1:0 לבני יהודה

0
132
דיא סעב - מכבי נתניה
דיא סבע. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

בעוד שבועיים בדיוק תגיע עונת האימים של מכבי נתניה לסיומה אבל עד שזה יקרה ישנם עוד שני משחקים בהם נתניה צריכה לקחת חלק, בשביל הפרוטוקול בלבד. בני לם, שעמד לפחות על הנייר בשל דרישות ההתאחדות על הקווים במקומו של עומר פרץ, הוא המאמן השישי במספר במכבי נתניה העונה – זאת לאחר שעומר פרץ שחסר תעודת פרו לא קיבל את האישור להישאר בתפקיד המאמן עד סוף העונה. המשחק שהתקיים באווירה נינוחה וקהל חסר, היה חסר חשיבות עבור הקבוצה המקומית שהבטיחה את ירידתה לליגה הלאומית כבר לפני חודש.

מכבי נתניה, כאמור, הפסידה לבני יהודה, הקבוצה היחידה אותה הצליחה נתניה לנצח מוקדם יותר העונה. את הגול היחיד במשחק שקבע הפסד נוסף למכבי נתניה הבקיע ג'וד וורו, המחליף, בדקה 47 אחרי שכדור הרוחב של קונסטנטין מצא את רגלו של וורו שבעט לרשת החשופה של נתניה.

נקודת האור היחידה שהייתה במשחק הייתה חזרתו של דיא סבע למגרש שלוותה בתשואות מצד האוהדים המעטים שפקדו את היציעים. סבע שנפצע וקרע את הרצועה בברך בתחילת העונה לבש את מדי הקבוצה המקומית בפעם הראשונה אחרי שמונה חודשי היעדרות ובסוף המשחק אף הבטיח לאוהדים שהוא נשאר בנתניה וויעשה כל שביכולתו שזו תחזור לליגת העל בהקדם.

תקרית מכוערת נרשמה בסוף המשחק, בחניון הרכבים באצטדיון שם התקהלו קבוצת אוהדים מקומיים בסמוך למכוניתו של השחקן איציק כהן. האוהדים הנסערים, קראו קראות גנאי לעברו של השחקן ואף קיללו אותו עד הגעתה של המשטרה שנאלצה להפריד ולפלס לשחקן את דרכו החוצה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן