תנו רגע – אמנים התגייסו לסייע לנער חולה סרטן ומשפחתו

0
176
ריקי בן עזרא אסור נתניה זיו ביטון
נרתמים למען זיו ביטון. ריקי בן-עזרא אסור

ביום שלישי, ה-17 במאי, יתקיים במרכז דוהל בתל-אביב מופע התרמה, בו ייקחו חלק עשרות צעירים מנתניה. על המופע עצמו שהתגבש לו בעיר נתניה, הרחיבה לנתניה און ליין במאית המופע ריקי בן-עזרא אסור.

"זיו ביטון הוא ילד החולה בסרטן. המופע כולו יהווה תרומה למענו ולמען משפחתו, שנקלעה לקשיים כלכליים עקב העלויות הגבוהות בטיפול במחלה. בני המשפחה התגוררו בנתניה ועברו לעוטף עזה, הכי דרום שיש, כי שם עלות המחיה הרבה יותר זולה. כשהנער חלה האם נאלצה להפסיק לעבוד, האב עובד בשיפוצים ויש עוד שני ילדים בבית. הילד מטופל בתל אביב, וכל טיפול מחייב אשפוזים והמצאות עם הילד סביב השעון. הם, כמו משפחות רבות אשר נחשפות למחלה הארורה הזו, נקלעו למצב כלכלי לא טוב – שלא נדבר על זה שהבית לא נגיש לילד."

שמעת את זה והחלטת לקחת יוזמה מבורכת
"אכן כן. אמרתי לעצמי שכסף בסכום הנדרש שתעזור להם, אני לא יכולה לתרום, אבל אני כן יכולה לתרום מכישוריי. אז החלטתי להרים מופע. פתחתי קבוצת וואטספ. יש לי הרבה חברים שהם שחקנים, זמרים, רקדנים ואנשים עם וייב טוב. כמעט 60 איש נענו והם מעורבים בהפקה. כל הזמרים במופע הם מבית-ספר 'רימון' וחלק מהשחקנים הם סטודנטים בבית-ספר למשחק של ענת ברזילאי, חלק היו בהפקות קודמות שלי".

במה עוסק המופע?
"בעיקר, באנרגיות טובות! אין שום זכר למחלה בתוך המופע, באמת. אני מאמינה, ששמירה על אופטימיות ומצב רוח מרומם זה הדבר הכי חשוב במחלה הזו. זה סטייל "קצרים", סצנות מצחיקות כאלה, אין עלילה רצופה. פשוט מערכונים מגניבים שעוסקים בכל מיני נושאים: זוגיות, משפחה, יומיום… יש גם ריקודים, קאברים לשירים, מחרוזות. הכל באווירה טובה. אני כתבתי את המופע ועדן קהלני כתב חלק מהקטעים. חשוב לי לפרגן גם לענבר אגמון, בת- חן צרפתי, אפיק קנה ודניאל סופרמן. שוב, הכל בהתנדבות: ההגברה, התאורה, השחקנים, הזמרים, בית הדפוס. הדבר היחיד שעולה זה האולם וגם עליו קיבלנו הנחה משמעותית", אומרת.

אז איך זה יעבוד?
"העיקרון בתרומה הוא שהכרטיס במחיר פתוח. יש מינימום תשלום של 50 ₪ לכרטיס, אבל אפשר לנקוב בכל סכום גבוה יותר שרוצים לתרום. כל ההכנסות יועברו לבני המשפחה. אין כאן זיק של רווח. תבואו, יהיה מדליק וכיף, קטעים מוזיקליים ומשחק משובח. הכי חשוב, נעזור לנער מתוך כוונות טובות ורצון לשמח"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן