1548 חולים מאומתים בנתניה שהפכה לאדומה

העיר נתניה הפכה לעיר אדומה עקב העלייה החדה בתחלואה; כיום בנתניה 1548 חולים מאומתים, ביממה האחרונה נוספו 338 חולים חדשים וכ-2700 בבידוד

0
428
תמונה המתארת בדיקת קורונה בנתניה, באמצעות שימוש מטוש. בדיקות קורונה בנתניה מבוצעות בנקודות מוסדרות: מתחמי בדיקה לציבור הרחב.
בדיקת קורונה. צילום אילוסטרציה bigstock

העליה בתחלואה ממשיכה להיות חדה בנתניה. ביממה האחרונה נוספו 338 חולים. מספר החולים המאומתים הגיע ל-1548 והעיר נתניה הפכה לאדומה עם ציון 7.53. 7 אחוז מהבדיקות בנתניה הן חיוביות.

בנוסף בנתניה נכון ליום שלישי בבוקר 2703 מתושבי העיר בבידוד.

עוד עולה מהנתונים, כי שכונות מרכז העיר דרום מובילות בתחלואה עם 215 חולים מאומתים. בקריית נורדאו 165 חולים מאומתים. בקריית השרון 160 תושבים חולים. בשכונות צפון מערב מרכז העיר 136 תושבים חולים מאומתים ובצפון מזרח מרכז העיר 109 חולים.

מדו"ח מרכז המידע והידע הלאומי למערכה בקורונה של אמ"ן עולה, כי החיסון השלישי צפוי לשפר משמעותית את מוגנות המתחסנים המבוגרים. "החיסון השלישי צפוי להעלות את כמות הנוגדים מול מגוון וריאנטים ובפרט מול זן דלתא. נמצא, כי רמות נוגדנים אלה נמצאות בהלימה עם מידת ההגנה מפני הידבקות בנגיף. ככל שרמתם גבוהה יותר עולה מידת ההגנה מפני ההידבקות".

יחד עם זאת בדו"ח ממליצים למבוגרים להתחסן ומזהירים מפני גל התחלואה הנוכחי. "מספר החולים במצב קשה מתאר באופן ברור ואובייקטיבי את התפשטות המגפה בארץ. ללא תלות בהיקף הבדיקות. מקדם ההדבקה עודנו גבוה ומשקף הכפלה של מספר המאומתים והחולים מתוכם כל 10-7 ימים בקירוב. ללא פעולות נוספות (עטיית מסיכות בחללים סגורים – גם מחוסנים ומחלימים, שיתוף פעולה בבדיקות ובחקירות אפידמיולוגיות) והתחסנות נרחבת של הציבור, צפוי מספר המאומתים ומספר החולים במצב קשה להאמיר. באופן שעלול להוביל בתוך שבועות לעומסים – הן במרפאות הקהילה והן בבתי החולים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן