תיכון ריגלר מציג: למי יש יותר כבוד?

0
552
קזבלן תיכון ריגלר נתניה
המחזמר קזבלן - תיכון ריגלר. צילום עצמי

הפקה מקורית של המחזמר "קזבלן", עמדה במרכזו של מופע סיום י"ב של תלמידי תיכון "ריגלר" בנתניה. נושא ההצגה, שסחפה אליה קהל רב של הורים, תלמידים ואורחים נכבדים, נבחר במסגרת שנת האחדות והייחודיות עליה הכריז משרד החינוך, שנועדה לחזק את תחושת השייכות והזהות של כל קבוצה וקהילה תרבותית בישראל ובתפוצות.

על רקע התפאורה המרשימה שציירו והעמידו תלמידי מגמת האומנות בתיכון ריגלר, בהנחייתה של המורה יאנינה ולקול צלילי השירה והריקוד בהפקתה של שחקנית תיאטרון הקאמרי, אפרת וייסמן, העלו עשרות תלמידי י"ב מופע  מרהיב  שכלל שירה, ריקודים וקטעי משחק. התלמידים הפגינו כישרון רב וקטפו מחמאות ותשואות מקהל הצופים באולם המלא.

הקהל לא הפסיק להריע לתלמידים על ההופעה המרתקת. גם מובילי מינהל החינוך בעיר, המשנה לראש העיר ומחזיק תיק החינוך, עקיבא יצחקי, ומנהלת אגף החינוך העל יסודי גילת סיימון, לא הסתירו את הנאתם.

מופע סיום השנה במקיף חמ"ד ריגלר הפך למסורת קבועה בשנים האחרונות. לצד המחזות  "בוסתן ספרדי" וכן "יוסף וכתונת הפסים" שהועלו בשנתיים האחרונות, יתקיים ביום ירושלים ערב השיא של תלמידי מגמת המוזיקה, צלילים לנשמה שיעלה השנה בפעם השלישית, בהשתתפות המלחין והיוצר יונתן רזאל.

לדברי מנכ"ל ביה"ס, אורי כהן: "בית הספר חרט על דגלו את המצוינות בטכנולוגיה ואומנויות ובחר להעלות השנה מופע שמתמודד עם הרב תרבותיות בחברה הישראלית באופן הומוריסטי וחווייתי. "אנו רואים ערך מרכזי בחינוך לאהבת הזולת ואחדות בין כל חלקי החברה לצד מצוינות אישית".

עוד כתבות – חדשות נתניה: 

יוני כהנא מציג: מהפכה של תיירות כשרה בקפריסין

מכבי נתניה בהיי: העפילה לגמר גביע המדינה

תיכוניסט מנתניה פיתח מערכת היברידית להארכת זמן פעולת סוללת נייד

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן