תושב צרפת נתפס בנתניה עם חצי ק"ג חשיש והמון מזומן

בחיפוש שערכה משטרת נתניה בביתו בעיר, איתרו השוטרים רבע מיליון שקלים במזומן ועשרה מכשירי טלפון סלולרי עם כ-100 סימים להחלפה. 

0
404
בתמונה: רבע מיליון שקלים במזומן שהחרימה משטרת נתניה בפשיטה.

בחיפוש שערכה משטרת נתניה בביתו בעיר, איתרו השוטרים רבע מיליון שקלים במזומן ועשרה מכשירי טלפון סלולרי עם כ-100 סימים להחלפה. 

כל השאלה מדוע נתין זר מצרפת החזיק בביתו רבע מיליון שקלים במזומן וחשיש במשקל חצי קילוגרם, הוא יצטרך לענות בחדרי החקירות של משטרת נתניה.

משטרת נתניה עצרה ביום שלישי בנתניה נתין זר מצרפת. מעצרו התאפשר בתום חיפוש שערכו השוטרים בביתו. במקום איתרו השוטרים חשיש במשקל של חצי קילוגרם. בנוסף 250 אלף שקלים במזומן.

על הדירה פשטו בבוקר יום שלישי בלשי היחידה ללוחמה בפשיעה בתחנת נתניה. הפשיטה עצמה התבצעה בעקבות מודיעין מדויק. במשטרה שיתפו בפרטים גם את רשויות המס.

בדירה מצאו השוטרים תשתית הכוללת, כאמור, חצי קילוגרם של חשיש. אלפי שטרות של כסף ישראלי. ואולם, את תשומת לבם משכו עשרה מכשירי טלפון סלולרי. לצד המכשירים הניידים מצאו השוטרים כמאה כרטיסי סים להחלפה.

הצעיר, בן 23, נעצר ונחקר בתחנת משטרת נתניה. המכשירים הניידים וכמובן כרטיסי הסים הועברו לידי מעבדות המשטרה. שם יבחנו מומחי הסייבר את המכשירים ואת השיחות שהתבצעו איתן – כולל תכתובות במידה וימצאו. גורמים במשטרה מעריכים, כי ממצאים אלה יסייעו לבנות תמונה מלאה של הפעילות.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן