שתי חבילות סמים במשקל קילוגרם נפלטו לחוף נתניה

את שתי החבילות, עליהן כיתוב בערבית, גילה ראש מועצת אבן יהודה שצעד בחוף נתניה. יחד עם המשנה לראש עיריית נתניה, אפרים בולמש, הזעיקו השניים את המשטרה.

0
638
בתמונה: המשנה לראש עיריית נתניה אפרים בולמש וראש מועצת אבן יהודה אבי הררי מוסרים עדות לשוטרים על חבילות הסמים
ראש מועצת אבן יהודה והמשנה לראש עיריית נתניה אפרים בולמש מסבירים לשוטרים

את שתי חבילות הסם, עליהן כיתוב בערבית, גילה ראש מועצת אבן יהודה שצעד בחוף נתניה. יחד עם המשנה לראש עיריית נתניה, אפרים בולמש, הזעיקו השניים את המשטרה.

שיעור באזרחות טובה. שתי חבילות סם, שנפלטו מהים, התגלו בחוף נתניה הבוקר (שבת). שוטרי משטרת נתניה, יחד עם מערך הפיקוח העירוני ויחידת השיטור העירונית, אספו את הסמים והעבירו אותם למעבדות המשטרה.

את שתי חבילות הסם גילה ראש מועצת אבן יהודה, אבי הררי. הררי, שבכל יום שבת בבוקר צועד בחוף נתניה ובהמשך נפגש עם המשנה לראה"ע נתניה אפרים בולמש, למה שהם מכנים "הפרלמנט השבועי", הוא זה שגילה את הסמים.

שתי חבילות סם שהתגלו בחוף נתניה על-ידי ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי והמשנה לראש  עיריית נתניה אפרים בולמש.
שתי חבילות סם שהתגלו בחוף נתניה

הררי, שהגיע בשעת בוקר מוקדמת לחוף סירונית, החל לצעוד לכיוון חוף בלו ביי הצפוני. בדרכו חזרה הבחין בשתי חבילות חשודות. החבילות, שהיו עטופות בחומר לבן מגן ועליהן כיתוב בערבית, עוררו את חשדו. הררי דיווח על-כך במקביל למשטרה ולחברו לפרלמנט, אפרים בולמש. בולמש, המשמש כממונה על האכיפה והשיטור העירוני, הזעיק את השוטרים.

אין זו הפעם הראשונה בה מתגלות חבילות סם בחופי נתניה בכלל ובחופי ישראל בפרט. אחת משיטות ההברחה הקיימות הן באמצעות שימוש בסירות. סירות, שלרוב מפליגות מלבנון או מעזה, עוברות את מערך ההגנה ומנצלות את זרמי המים להעביר סמים.

מקרה דומה אירע לפני מספר חודשים, כשנחשפו מאות פלטות של סמים שנפלטו לכל אורך חופי המדינה.