שר התיירות יואל רזבוזוב לנתניה און ליין: באנו לעבוד

יואל רזבוזוב, מי שהחל את דרכו הפוליטית כחבר מועצת העיר נתניה ומכהן כחבר כנסת של יש עתיד מבחירות 2013, נכנס רשמית ללשכת שר התיירות. ברשימת המטרות: להחזיר את תיירות החוץ לישראל כמדינה ירוקה. 

0
1549
יואל רזבוזוב, לשעבר חבר מועצת העיר נתניה, חבר כנסת מטעם יש עתיד וכיום שר התיירות
שר התיירות, יואל רזבוזוב

יואל רזבוזוב, מי שהחל את דרכו הפוליטית כחבר מועצת העיר נתניה ומכהן כחבר כנסת של יש עתיד מבחירות 2013, נכנס רשמית ללשכת שר התיירות. ברשימת המטרות: להחזיר את תיירות החוץ לישראל כמדינה ירוקה. 

יואל רזבוזוב מונה בליל ראשון לתפקיד שר התיירות בממשלת לפיד – בנט. רזבוזוב, המתגורר עם רעייתו וילדיו בשכונת פולג – עיר ימים בנתניה, לא הסתיר את התרגשותו. ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, הייתה אחת הראשונות לברכו. היא, שזיהתה כבר לפני שנים ארוכות את הפוטנציאל הפוליטי והחברתי של רזבוזוב, הייתה הראשונה לשלב אותו בעולם הפוליטי.

רזבוזוב, שכל חייו התאמן לקראת הרגע בו ייצג את מדינת ישראל בענף הג'ודו, נפצע. כאלוף ישראל וכאלוף אירופה באותה עת, הוא לא אמר נואש. המשיך להתאמן. פיירברג – איכר, שחיפשה לרשימתה העצמאית דמות המזוהה עם ספורט, שכנעה אותו.

רזבוזוב: "באתי לעבוד! ענף התיירות הוא אחד המנופים החשובים ביותר לכלכלה הישראלית. שנת הקורונה פגעה בענף זה משמעותית. כעת, הגיעה העת להציב יעדים ברורים ולהצמיח מחדש את התיירות"

רזבוזוב שימש באותה קדנציה כחבר מועצה ומחזיק תיק הספורט. לראשונה בתולדות העיר הוביל רזבוזוב מהפכה תפיסתית. עם אור ירוק מצדה של פיירברג – איכר, הוביל הספורטאי האולימפי לשעבר את מהפכת כדורגל החופים.

חבר המועצה רזבוזוב הוביל, בנוסף, רפורמות בענפי הספורט התחרותיים וההישגיים. לצד זה פעל לחיזוק ולהטמעת ערכי ספורט בילדים ובנוער. הוא היה זה, יחד עם פיירברג-איכר, שפיתח את נושא מתן מלגות לספורטאים מצטיינים תושבי נתניה. בכך, הפכה העיר לראשונה בארץ.

בני משפחתו של יואל רזבוזוב בטקס למינויו לתפקיד שר התיירות
בני משפחתו של יואל רזבוזוב בטקס ההשבעה לתפקיד שר התיירות

עם החלטתו להצטרף לזירה הפוליטית הארצית, היה זה סימון דוידסון, יו"ר סניף "יש עתיד" בנתניה, שחיבר בין יאיר לפיד לבין חבר המועצה הצעיר והנמרץ, שכמו לפיד, עוסק באמנויות לחימה. ואכן, מאז ועד היום, יואל מכהן כחבר כנסת לצדו של המשנה לראש הממשלה יאיר לפיד. רזבוזוב, כחבר כנסת צעיר, העביר את החוק להכפלת הענישה על עבירות אלימות בספורט. בהמשך, הוביל קו תקיף נגד מחבלים היושבים בכלא הישראלי. כעולה חדש – ישן פעל רבות בתחום קליטת העלייה והכרה בערים קולטות עלייה.

כניסתו לתפקיד שר התיירות היא נקודת הקריירה המשמעותית ביותר של "הנתנייתי הכי עקשן וחדור מטרה שיש, שעד היום מתאמן כל יום כאילו הוא עומד לייצג את ישראל באולימפיאדה".

"יואל צמח מהשטח. הוא מכיר היטב את המערכת המוניציפלית, את עבודת החקיקה הפרלמנטרית ואת עבודת הממשלה. בכל תחנה בדרכו הוא למד היטב את הסביבה והוא בולט מאוד במתן פתרונות עומק יצירתיים".

לשאלת נתניה און ליין מה בכוונתו לעשות עם כניסתו לתפקיד, ענה: "באתי לעבוד! ענף התיירות הוא אחד המנופים החשובים ביותר לכלכלה הישראלית. שנת הקורונה פגעה בענף זה משמעותית. כעת, הגיעה העת להציב יעדים ברורים ולהצמיח מחדש את התיירות".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן