שר התיירות התחסן בחיסון שלישי בנתניה

שר התיירות, יואל רזבוזוב, בן העיר נתניה, התחסן בחיסון שלישי במרפאת כללית בשכונת עיר ימים; את רזבוזוב חיסנה, ליאורה לודאיב, מנהלת הסיעוד במרפאה

0
216
שר התיירות, יואל רזבוזוב התחסן חיסון שלישי. צילום דוברות כללית מחוז שרון שומרון

שר התיירות, יואל רזבוזוב, התחסן השבוע בחיסון שלישי. השר רזבוזוב, בן העיר נתניה, הגיע למרפאת קופת חולים כללית בעיר ימים. שם קיבל את החיסון השלישי.

את השר רזבוזוב חיסנה מנהלת הסיעוד במרפאה, האחות ליאורה לודאיב.

השר רזבוזוב מסר: ברגע שנפתחה האפשרות להתחסן לבני גילי, באתי לקבל את המנה השלישית לחיסון. זו לא פעולה מיוחדת, אלא נורמה אישית וחברתית. נרשמת היענות הציבור מרשימה מאד. הנתונים של סופ"ש האחרון מצביעים על עלייה ניכרת גם בקרב המתחסנים במנה הראשונה וזה מעולה. זו אחריות שלנו להגן על עצמנו, על המשפחות שלנו, על קרובינו ועל הכלכלה של כולנו".

ד"ר ארז ליבל, מנהל מחוז שרון שומרון של כללית. התייחס אף הוא לחשיבות החיסונים. "בסוף השבוע האחרון התחלנו לחסן מנה שלישית גם לבני ה 40 ומעלה. ישנה היענות יפה ואנו גם מקבלים את אלו שהחליטו להתחסן גם למנה ראשונה. לצד האוכלוסייה המבוגרת אנו מחסנים ילדים מעל גיל 12. ההורים מבינים שהחיסון הוא הדבר הנכון ביותר עבור ילדיהם בתקופה הזו ולקראת החזרה הקרובה ללמודים".
ד"ר ליבל ציין, כי "בשלב זה לא נרשמו תופעות לוואי חריגות לחיסון השלישי. אנו מצפים כי יותר ויותר מטופלים יגיעו להתחסן וזאת במהלך השבוע הקרוב. כללית מוכנה עם ופרוסה בארץ ובמחוז. מטופלנו מתקבלים בקלות וזמינות התורים גבוהה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן