ש"ס בנתניה: גם אנחנו תומכים במרים פיירברג איכר לראשות העיר

את המהלך הוביל מנכ"ל ש"ס, השר חיים ביטון. זאת, בהנחייתו הישירה של יו"ר התנועה אריה דרעי. מכה פוליטית הצהרתית לאבי סלמה שבנה על זליגת קולות מסיבית

0
3238
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג - איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה
ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר. צילום באדיבות דוברות עיריית נתניה

את המהלך הוביל מנכ"ל ש"ס, השר חיים ביטון. זאת, בהנחייתו הישירה של יו"ר התנועה אריה דרעי. מכה פוליטית הצהרתית לאבי סלמה שבנה על זליגת קולות מסיבית.

על אף השמועות הפוליטיות, כי החצרויות המרכיבות את ש"ס נתניה צפויות לפצל קולות בפתק לראשות העיר, בין המועמדים אבי סלמה ואהרון אורגד לבין ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, ביום שלישי חתם מנכ"ל ש"ס את הגולל על השמועות.

תנועת ש״ס הודיעה על תמיכתה בראש העיר נתניה. בהודעה רשמית שהוציאה, קראה לכל תומכיה להצביע עבור מרים פיירברג איכר לראשות העיר. בכך הצטרפה ש״ס למפלגת הליכוד שפרסמה את תמיכתה בשבוע שעבר. בימים הקרובים יודיעו דמויות פוליטיות נוספות, ביניהן מהמרכז הפוליטי, על תמיכתן בפיירברג איכר.

את המהלך ההצהרתי הוביל מנכ"ל ש"ס, השר חיים ביטון. זאת, בהנחייתו הישירה של יו"ר התנועה אריה דרעי. הרב אורן גבאי העומד בראש רשימת ש"ס למועצת העיר, הודיע על-כך במסגרת כנס פעילים שהתקיים במטה ש"ס.

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג איכר, מסרה בתגובה, כי ״מערכת יחסי האמון והעבודה שיצרתי עם כל ממשלה, מאפשרת לנו להביא משאבים ותקציבי עתק לעיר. אני מודה למפלגת ש״ס על האמון והתמיכה הגדולה והכנה. המנהיגות שלי תמשיך להיות מאחדת וחוצת מפלגות״.