שני בני אדם נפגעו קשה בשריפה בדירה בנתניה

בדליקה שפרצה בשעות הערב בבניין ברחוב סוקולוב בנתניה נפגעו באורח קשה שניים מדיירי הבניין; צוותי כיבוי השתלטו על הדליקה; הפצועים פונו לבתי חולים לניאדו והלל יפה

0
156
נזק כבד נגרם לדירה. צילום דוברות כיבוי אש נתניה

בשעות הערב של יום שישי פרצה שריפה בדירה בקומה השמינית, בבניין בן 9 קומות ברחוב סוקולוב בנתניה.

שלושה צוותי כיבוי הוזנקו לדירה. הצוותים דיווחו על עשן סמיך שיצא מחלון הדירה. לוחמי האש פרצו את דלת הדירה הבוערת והחלו בסריקות לאיתור לכודים. זאת תוך מאמצים לכבות את מוקדי האש.

במהלך הסריקות מצאו לוחמי האש אישה, כבת 70 שהיתה לכודה בדירה. זמן קצר לאחר מכן מצאו לוחמי האש לכוד נוסף. שני הלכודים חולצו מהדירה במצב קשה.

לוחמי האש העבירו את הפצועים לצוותי הרפואה של מד"א שהגיעו למקום. מפקד תחנת כיבוי אש בנתניה הגיע אף הוא לזירה וניהל את מאמצי החילוץ והכיבוי.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לשני נפגעים במצב קשה מחוסרי הכרה. שני הנפגעים סבלו משאיפת עשן. לאחר טיפול בשטח העבירו צוותי מד"א את הפצוע, גבר כבן 75, תוך כדי פעולות החיאה לבית חולים לניאדו. מצבו אנוש. את האישה, כבת 70 העבירו צוותי הרפואה לבית חולים הלל יפה בחדרה כשהיא מונשמת ומורדמת. מצבה קשה.

פעולות החייאה בפצועים

פראמדיק מד"א תומר קולברג והחובשים של מד"א דניאל יאסו ומאיר וילגרמן סיפרו על פעולות ההצלה. "כשהגענו לרחוב חברנו לכוחות הכיבוי שפעלו בבניין. דיווחו לנו שאישה כבת 70 חולצה מהדירה בקומה השמיניות לחדר המדרגות בקומה השביעית. היא הייתה מחוסרת הכרה וסבלה משאיפת עשן קשה. תוך כדי שהענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן תרופות, הרדמה והנשמה עדכנו אותו שגבר מחוסר הכרה חולץ מהדירה והוא הורד ללובי הבניין. עדכנו את המוקד שדיווח לאמבולנסים שהיו ברחוב, ופינינו את הנפגעת במצב קשה לבי"ח הלל יפה במצב קשה ויציב".

פראמדיקית מד"א אוריאן לוקץ שטיפלה בגבר סיפרה: "הוציאו אלינו גבר מחוסר הכרה. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל משאיפת עשן קשה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל הנשמות, עיסויים ומתן תרופות ופינינו אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבי"ח לניאדו כשמצבו קריטי".

מכיבוי אש מסרו, כי הושגה שליטה על האש. לוחמי האש פועלים לשחרור עשן מהדירה וחדר המדרגות. כמו כן חוקר שריפות הגיע למקום והחל בבדיקת הגורמים לפרוץ השריפה.

בתוך כך נציב כבאות והצלה רב טפסר אייל כספי הגיע לזירת האירוע בנתניה. אתו הגיע מפקד מחוז מרכז טפסר, רוני קדם. הם מלווים את התחקיר הראשוני לאירוע הקשה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן