שלושה מבין בוגרי קורס מפעילי כטמ"ם מאזור נתניה

כטמ"ם (כלי טיס מאויש מרחוק) הופך יותר ויותר משמעותי לביטחון המדינה; ישראל נחשבת למובילה בעולם בתחום - בהיבט הטכנולוגי וביכולות המבצעיות.

0
411
בתמונה: בוגרי קורס מספר 40 של חיל האוויר - מטיסי ומפעילי כטמ
בוגרי קורס כטמ"ם מספר 40. צילום דובר צה"ל

שלושה תושבי אזור נתניה סיימו בימים אלה בהצלחה קורס מפעילי כטמ"ם מספר 40, בבסיס חיל האוויר פלמחים. את הכנפיים הם יקבלו במעמד מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר ומפקד בסיס פלמחים, תת-אלוף עומרי דור. אל בכירי חיל האוויר יתלווה קצין תותחנים ראשי, תת-אלוף נרי הורוביץ. הטקס השנה עומד בסימן ״40 שנה למלחמת לבנון הראשונה״.

מערך הכטמ"ם של חיל האוויר הישראלי הוא המוביל בעולם ביכולותיו המבצעיות והטכנולוגיות. בבית הספר למפעילי כטמ"ם עברו החניכים הכשרה של שישה חודשים. במסגרתה, למדו על כלי הטיס המאוישים מרחוק, יסודות ההטסה וכן קורס פענוח מתקדם ומשימתי.

מאזור נתניה, כאמור, סיימו את הקורס שלושה קצינים.

סג"ם ג', בן 19, המתגורר במועצה מקומית בשרון. ג' הוא האח האמצעי מבין שלושה אחים. סבו היה טייס קרב ופיקד על מספר טייסות. בנוסף, סג"ם ג' מילא תפקיד כמפקד הקורס הבסיסי בבית הספר לטיסה. סג"ם ג' אוהב לשחק כדורגל ולנגן בגיטרה ותופים. בתיכון הרחיב את מגמות הפיזיקה ומדעי החברה והיה בתנועת הנוער "הצופים".

סג"ם י', בן 21, מתגורר בנתניה. י' הוא אח בכור לחמישה אחים קטנים. אוהב לשחק כדורגל, לקרוא, לשיר, להתאמן ולהיות עם המשפחה. בתיכון הוא הרחיב את מגמות פיזיקה ומדעי המחשב והיה בתנועת הנוער "בני עקיבא".

סג"ם ז', בן 20, המתגורר בתל מונד. ז' הוא אח קטן לשני אחים גדולים. אוהב לשחק טניס ובנוסף אוהב לבלות עם חברים ולטייל. בתיכון הרחיב את מגמות הסייבר, מדעי המחשב ופיזיקה. בנוסף, הדריך בתנועת הנוער "הצופים".