שלומי דורה פוטר ממכבי נתניה

0
377
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן
מאמן מכבי נתניה שלומי דורה. צילום אליאב אוזן

הלם במכבי נתניה? לא ממש, נראה שהכתובת לגמרי הייתה על הקיר. לאחר ישיבה ארוכה של דירקטוריון הקבוצה בנוגע למצב העגום אליו נקלעה הקבוצה המקומית החליטו במכבי נתניה לשחרר את שלומי דורה ולסיים את דרכו במועדון הצהוב. מה ששבר את הקש היה ככל הנראה ההפסד לבאר שבע אך לא רק. במכבי נתניה הבינו היום שאין מנוס אחרי שהקבוצה מתחילת העונה לא באמת מתפקדת, על אף הניסיונות שנעשו במועדון משהו בחיבור של שלומי דורה לקבוצה ולשחקנים לא עובד. אחרי 9 מחזורים בהם נתניה נראית רע, אפילו רע מאוד הגיע הזמן ליצור זעזוע במועדון רגע לפני שהמצב יהיה אבוד שכן נתניה ממוקמת נכון להיות מתחת לקו האדום בטבלה.

בתום ישיבת הדירקטוריון היה זה יו"ר הקבוצה, דורון אוסידון שהודיע לשלומי דורה על סיום דרכו במועדון הצהוב: "לא בלב קל קיבלנו את ההחלטה לשחרר את שלומי, אך בנסיבות שנוצרו הזעזוע חייב היה להיות מיידי. אנו נפעל במהירות למנות מאמן קבוע.." עד שימצאו מאמן חדש לקבוצה יהיה זה גיא צרפתי שיעמוד על הקווים באימונים הקרובים של הקבוצה. בימים הקרובים תתקבל בהנהלת הקבוצה החלטה על זהותו של מאמנה החדש של נתניה.

המאמן שככל הנראה יחליף את דורה על הקווים – כך על פי גורמים במכבי נתניה אשר שוחחו עם נתניה און ליין, יהיה, ככל הנראה, ראובן עטר, האיש עם תלתלי הזהב שיגיע לקדנציה חמישית במועדון. כזכור ראובן עטר אימן את נתניה לאורך ארבע קדנציות כך שעבורו ועבור אוהדי הקבוצה מדובר בחזרה הביתה של המאמן שעשה כל כך טוב למועדון.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן