עונת המפגשים: היענות יפה למפגש תושבי שרונה בכפר יונה

למעלה מ-100 תושבי שכונת שרונה השתתפו במפגש עם ראש עיריית כפר יונה והנהלת העירייה; התושבים קיבלו פירוט על העשייה המתוכננת; בעירייה מתכננים מפגשים נוספים עם תושבי שכונות נוספות

0
499
למעלה מ-100 תושבי שכונת שרונה השתתפו במפגש עם ראש עיריית כפר יונה והנהלת העירייה; התושבים קיבלו פירוט על העשייה המתוכננת
מפגש תושבים בשכונת שרונה בכפר יונה.

בשבוע שעבר התקיים בשכונת שרונה, בכפר יונה, מפגש תושבים, בו קיבלו התושבים מידע אודות העשייה המתוכננת בשכונה.

בעיריית כפר יונה מסרו, כי ההיענות הייתה יפה וכי למעלה מ-100 תושבי שכונת שרונה הגיעו. במפגש השתתפו ראש העירייה, שושי כחלון כידור, מנכ"ל העירייה, ששי מגידו ומהנדס העירייה, אלי דיגא. כמו כן השתתפו מנהלי אגפים ונציגי משטרת שדות.

במהלך המפגש פירטו ראש העירייה והבכירים את עיקרי העשייה והתכנון בשכונה. הם אף ענו לשאלות התושבים. בעירייה מסרו, כי המפגש בשרונה הוא אחד ממפגשי התושבים המתוכננים בשכונות נוספות בעיר.

בשבוע הבא יתקיימו שני מפגשים בשכונת אלונים ובשכונת יפה נוף. במהלך חודש אוגוסט מתוכנן מפגש עם תושבי מערב העיר. עוד מסרו בעירייה, כי מפגשים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מיעדיה של העירייה וראש העירייה לחיזוק הקשר והתקשורת עם הציבור. לשתף אותם בנעשה, להקשיב לצורכיהם ולאפשר להם להשפיע על סדר היום בעיר. כמו גם לקדם יוזמות.

המפגשים מצטרפים ל"דלת פתוחה" שמקיימת כחלון-כידור עם תושבי העיר בלשכתה מדי שבוע. בנוסף מפגשי השיח פתוחים לכלל התושבים בחלוקה לשכונות, והם מוזמנים להציף שאלות וסוגיות שיזכו למענה על ידי ראש העירייה ונציגיה. במפגשים ישתתפו בהם נציגי משטרת שדות כדי לתת מענה לסוגיות של ביטחון אישי וקהילתי.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

כפר יונה: המרדף הלוהט אחרי גנב הרכב הוביל ללכידתו

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן