לראשונה בעיר, שיעורי סאפ בנתניה לבני הגיל השלישי

"אפשרי בריא" הוא שמו של מיזם חדש של העירייה במטרה לשפר את הכושר לתושבים הוותיקים. איך? באמצעות שיעורי סאפ בנתניה לבני הגיל השלישי.

0
622
שיעורי סאפ בנתניה לבני הגיל השלישי
שיעורי סאפ בנתניה לבני הגיל השלישי. צילום מיתב אביטל

"אפשרי בריא" הוא שמו של מיזם חדש של העירייה במטרה לשפר את הכושר לתושבים הוותיקים. איך? באמצעות שיעורי סאפ בנתניה לבני הגיל השלישי.

אם בימים האחרונים עברתם ליד חופי הרחצה בנתניה וראיתם אזרחים ותיקים על סאפ וגלשני גלים, לא דמיינתם. מדובר בפרויקט חדש של אגף רבעים ושכונות – עיריית נתניה, בשיתוף משרד הבריאות. המיזם, במסגרת תכנית "אפשרי בריא" שמטרתו שיעורי סאפ בנתניה וכן גלישת גלים לבני הגיל השלישי.

לאורך כל השנה, במיוחד בימים אלה, ימים בהם מתמודד הציבור הרחב עם נגיף הקורונה, משקיעה עיריית נתניה במיזמים ובפרויקטים למען האזרחים הוותיקים. כך גם בפרויקט זה, בהתאם להנחיות משרד הבריאות ושמירה על בריאות המשתתפים.

בהתאם לכך, החלו עיריית נתניה ומשרד הבריאות את התכנית ללימוד סאפ (גלשן חתירה בעמידה) וכן גלישת גלים לאזרחים ותיקים. המיזם, שכאמור מיועד לאלה שתמיד חלמו לעשות זאת, הינו ללא עלות. מהצוות המקצועי המלווה את התלמידים נמסר, כי בשבועות האחרונים החלו התושבים לגלוש.

"תמיד חלמתי על גלישה בסאפ בים, הייתי רואה את הצעירים וזה היה חלום רחוק, אין מאושר ממני היום", סיפר אחד המשתתפים.

בהיבט הבריאותי מדובר באחד מענפי הספורט האפקטיבים והיעילים ביותר. הן לחיזוק שרירי הגוף, הן לשיפור היציבה והן לשיפור לב ריאה. יתרונו הנוסף של ענף הספורט, הוא שהוא מתקיים במרחב פתוח. בים.

בתוך כך, מיזם נוסף המתקיים בימים אלה, הוא פרויקט "רצים בשכונות". הפרויקט בעידודה של חברת המועצה ומחזיקת תיק הבריאות, תרצה גרינפלד, מיושם על-ידי אגף רבעים ושכונות. 

למערכת נתניה און ליין הוסיפו מתאם הבריאות העירוני איב אופל וכנרת מנטין, מנהלת אגף רבעים ושכונות.  "באמצעות מועדון "רצים עם לורנס", מתקיימים אימוני כושר וריצה לתושבים שמביעים סיפוק רב".

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן