שיעורי התחלואה בעיר במגמת ירידה: נתניה כתומה

נתניה כתומה: גורמים במשל"ט העירוני מעריכים, כי במידה והמגמה הנוכחית תימשך - בתוך ימים ספורים תוכרז העיר ירוקה. פיירברג-איכר: זה בידיים שלנו!

0
346
נתניה כתומה ועכשיו ירוקה- מרים פיירברג במרכז שליטה עירוני למלחמה בקורונה
- מרים פיירברג במרכז שליטה עירוני למלחמה בקורונה

נתניה כתומה: גורמים במשל"ט העירוני מעריכים, כי במידה והמגמה הנוכחית תימשך – בתוך ימים ספורים תוכרז העיר ירוקה. פיירברג-איכר: זה בידיים שלנו!

מגמת הירידה בתחלואה בנתניה בסימן ירידה זה היום החמישי ברציפות. על בסיס נתוני עיריית נתניה ופיקוד העורף, החל מצהריי היום (שני) נתניה הפכה מאדומה לכתומה.

ראש עיריית נתניה שסיירה במרכז שליטה עירוני במהלך היום, אף סייעה לצוותים במקום כשניהלה שיחות עם תושבים.

עד סוף השבוע צפויים עשרות מתשאלים ייעודיים, אשר עוברים בימים אלה הדרכה מלאה, להצטרף לצוות העירוני לקטיעת שרשרת ההדבקה – זאת באמצעות מערך התשאול האפידמיולוגי.

בנוסף, החל מיום רביעי ייפתח מתחם דרייב אין לבדיקת קורונה באזור האצטדיון העירוני. מתחם שיהיה פתוח אך ורק לתושבי נתניה.

פעמיים במהלך החודשים האחרונים הפכה נתניה לאדומה. עם פתיחת המשל"ט בחודש אוגוסט והמאמצים העירוניים לחזקו בהיבט הביצועי החל מסוף ספטמבר, ניתן רק כעת, בזהירות מירבית, לראות את התוצאות.

עד לפני מספר שבועות מדיניות הממשלה בראשות בנימין נתניהו, גרסה כי יש לרכז את כל המאמצים בהיבט הלאומי. עם זאת, בכל הערים בהן ראשי הרשויות נטלו את הפיקוד, בשיתוף עם פיקוד העורף, נרשמו ירידות חדות בתחלואה.

בתחילת חודש אוגוסט הודיעה ראה"ע פיירברג-איכר, כי בכוונתה לפתוח משל"ט – זאת לאחר שמספר רשויות החלו בהליך.

לפני כשבועיים, בשיחה שקיימו ראש הממשלה ושר הבריאות עם ראשי הרשויות, הוחלט על גיוס הרשויות המקומיות בצורה מלאה – זאת מתוך ההבנה כי הקשר בין התושבים לבין הרשויות המקומיות, יעיל וטוב יותר מאשר המצב הקיים.

למרות הירידה בתחלואה, גורמי מקצוע מעריכים כי במידה ותאושר פתיחת בתי עסק, גורמי האכיפה בעיר יצטרכו לעבוד שעות נוספות – זאת כיוון שבכל מבצע אכיפה שבוצע, אחוז גבוה מבעלי העסקים לא שמרו על ההנחיות – יחד עם לקוחותיהם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן