שגרת קורונה בנתניה: 5000 ילדי גני הילדים חזרו ללימודים

1
363
גן שחפית נתניה - שגרת קורונה
שגרת קורונה. צילום: גן שחפית נתניה

5000 ילדי גני הילדים בנתניה חזרו היום, לראשונה, ללמוד בכ – 280 גנים.
עיריית נתניה מדווחת, כיכל הגנים נפתחו כסדרם, על פי הנחיות משרדי הבריאות והחינוך – כאשר בכל גן בו הדבר מתאפשר, לומדים הילדים ברוטציה. בגנים בהם הצוות נחשף ליותר משלושה גנים (למעלה מ -6 קפסולות), קבוצות הלמידה תהיינה קבועות מבחינת הימים – ללא אפשרות של החלפה ביניהן.

כל זאת, כאמור, בהקפדה על כללי התו הסגול, המאפשר שמירה על בריאותם של הילדים והצוות.

האגף לגיל הרך במינהל חינוך וחברה, בשיתוף עם מפקחי משרד החינוך, נערך לקבלת הילדים באופן מיטבי, במציאות מורכבת ותוך כדי התמודדות עם אתגרים רבים.

הסייעות החינוכיות הגיעו במהלך השבוע לגנים, להכשיר את הגנים לקראת חזרתם של הילדים ללימודים. במסגרת ההיערכות, קיים האגף קשר שוטף עם סייעות חינוכיות שמסיבות אישיות לא יכלו לחזור לעבודה ומצא פתרונות של מילויימקום בקרב הסייעות השניות, כשבמקביל הפיקוח על הגנים טיפל בהיעדרויות של גננות, לנוכח סיבות אישיות.

ערוץ 12 בחר בבוקר יום ראשון לסקר את החזרה ללימודים בגן שחפית ברמת פולג, אשר הציג היערכות ראויה ושמחה גדולה בקרב הצוות החינוכי, הילדים וההורים.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר, מסרה כי "אני שמחה שנתניה נערכה מבעוד מועד לחזרתם של הילדים לגנים ומברכת את כל התלמידים בבריאות טובה, בלמידה מוצלחת ובשמחה".

טובה דולב, ראש מינהל חינוך וחברה: "ברכותיי לילדים עם הצטרפותם לשגרת הלימודים , מהלך חלקי נוסף שיאפשר להורים חזרה לשיגרה. בהצלחה לילדים, לצוותים ולהורים".

בתוך כך, במהלך כל סוף השבוע התנהלו ברשתות החברתיות וכן בקבוצות ואטס – אפ של הורים לילדי גנים, ויכוחים באשר להחלטת ההורים האם להחזיר את הילדים לגני הילדים או להמתין קצת כדי לראות ולגלות האם חל גידול באחוזי הדבקה בעקבות ההקלות הקשורות למרחב העסקי, בתי ספר וכן המרחב האישי.

גננות דיווחו למערכת נתניה אונליין, כי הורים רבים שהביאו את הילדים לגן, התעניינו בנהלים לבריאות מיטבית, להטמעת כללי השמירה על היגיינה וריחוק חברתי.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה אונליין: 

נתניה זוכרת את ג’ינו ברטלי, רוכב האופניים וחסיד אומות עולם

אישום: תושב נתניה שלף סכין וניסה לדקור עובד בחנות

לחמא בעג’ין (ספיחה) – פיצה בשרית פאר המטבח הטורקי

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן