אלפי תלמידי נתניה משתתפים במיזם שבוע המעשים הטובים

שבוע המעשים הטובים במערכת החינוך בנתניה נפתח ביום ראשון ויימשך עד סוף השבוע. כל בתי הספר בעיר לוקחים חלק בשבוע של התנדבות, תרומה ואחדות.

0
675
שבוע המעשים הטובים במערכת החינוך בנתניה נפתח ביום ראשון ויימשך עד סוף השבוע. כל בתי הספר בעיר לוקחים חלק בשבוע של התנדבות ואחדות
שבוע המעשים הטובים 2024 במערכת החינוך בנתניה

שבוע המעשים הטובים במערכת החינוך בנתניה נפתח ביום ראשון ויימשך עד סוף השבוע. כל בתי הספר בעיר לוקחים חלק בשבוע של התנדבות, תרומה ואחדות.

"שבוע המעשים הטובים" הפך בשנים האחרונות להיות חלק מהשפה של החברה הישראלית.

המיזם בקרב תלמידי נתניה החל ביום ראשון ועתיד להסתיים ביום שישי.  ויתקיים בין  17 למרץ לבין  22 למרץ. כמדי שנה הוא מביא איתו את ההזדמנות לפתוח עוד את הלבבות. בכך, מאפשר לתלמידים להעניק יותר.

התלמידים מובילים את "שבוע המעשים הטובים" ומקיימים שלל פעילויות בקרב מגוון אוכלוסיות. על-פי עיריית נתניה, בין השאר, פעילות משותפת עם גמלאי השכונות ופעילות עם אנשים עם מוגבלויות.

בנוסף, פעילות עם בעלי חיים, אימוץ משק מהצפון, הכנת משלוחי מנות לחיילים ואף בניית ספסלים. בחלק מבתי הספר החליטו להתמקד בהכנת משלוחי מנות  לחולים המאושפזים בבית החולים, בסדנאות לבריאות השן ותזונה נכונה והתנדבות בחקלאות.

אורית עזגד, מנהלת התנדבות בחינוך, הרחיבה למערכת נתניה און ליין – ksn. "שנת תשפ"ד נפתחה לצערנו בשבר גדול אשר ליווה אותנו ומלווה אותנו כל יום מחדש. המעורבות החברתית וההתנדבות קיבלו תפנית שונה".

"בתי הספר בעיר והתלמידים הרגישו צורך עז לעזור, לתרום ולהתנדב לאורך השנה האחרונה. ניכרה עשייה מרובה מול חיילים, מילואימניקים, עם משפחות המפונים, בחקלאות ובהרמת המורל. גם "שבוע המעשים הטובים" יתקיים השנה בדגש על האוכלוסיות השונות הנמצאות בחזית המאבק והמלחמה היום יומית שפקדה אותנו".

"משלוחי מנות יציפו את הבסיסים הצבאיים, משפחות המילואימניקים ייענו ביריד חוויתי עבורן, וכוחות הביטחון יקבלו הוקרה ותודה. עשייה מרובה ותרומה גם לקהילה המקומית לכלל ניצולי השואה, מועדוני קשישים ונזקקים אשר ייהנו מפעילות פורימית חווייתית".