שבוע היזמות הבינלאומי בנתניה 2020: בסימן חדשנות בימי קורונה

שנה שישית ברציפות שבנתניה יציינו את שבוע היזמות הבינלאומי בסדנאות והרצאות מקוריות; ברשימה החלקית: אלון אולמן, קרן מרציאנו, עדי זמיר ועוד

0
858
שבוע היזמות הבינלאומי בנתניה - מיכל קיסוס
מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית בנק פפר בהרצאה. תמונת ארכיון

שנה שישית ברציפות שבנתניה יציינו את שבוע היזמות הבינלאומי בסדנאות והרצאות מקוריות; ברשימה החלקית: אלון אולמן, קרן מרציאנו, עדי זמיר ועוד

"הגג" בשיתוף "הקפסולה", הבית לצעירים ומרחב היזמות העירוני, במינהל החינוך של עיריית נתניה, יציינו  את שבוע היזמות הבינלאומי בתכנים שהותאמו למציאות של משבר קורונה העולמי.

כיאה לשבוע היזמות הבינלאומי, עיקר ההתייחסות תתמקד בהזדמנויות שמשבר זה מייצר בתחומי החיים בכלל ובתחום היזמות והחדשנות בפרט.

זה יציע למשתתפים הזדמנות לקבל השראה, כלים וידע בעולם היזמות והחדשנות בשעת מבחן זו, בתקווה לסייע בצומת משמעותית זו.

במהלך החודש (נובמבר) יתקיים מגוון רחב של הרצאות הנוגעות ליזמות בתחומי החיים של כל אחד ואחת.

השיא, כאמור, ייערך בשבוע היזמות, שיתקיים בין התאריכים 15-25 בנובמבר.

מדי יום יתקיימו הרצאות וסדנאות בתחומים שונים. השנה ייחודו תכנים מותאמים גם לבני נוער. בין המרצים הבולטים: אלון אולמן, קרן מרציאנו, זוהר לבקוביץ', אסיף אלקיים ועוד.

למערכת נתניה און ליין הוסיפה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, כי "מגיפת הקורונה פגעה בשגרת החיים בכלל ובצמיחה העסקית. מנגד, יזמות הינה הדרך בה גם ניתן לצאת מהמשבר".

"אנו קוראים ליזמים/יות להגיע וליהנות מכל המוצע להם. ההרצאות ללא עלות ברישום מראש, מספר המקומות מוגבל. לפרטים נוספים והרשמה: הגג

שבוע היזמות בנתניה: כל הסדנאות וההרצאות:

15.11 | יום ראשון בשעה 20:00 – אלון אולמן

על השאלה איך להפוך מצוקה ומשבר לכוח ועוצמה ולהצליח להשתייך לקבוצה של האנשים והעסקים שיישארו "עם הראש מעל המים" בתקופה מורכבת זו, יענה אלון אולמן, מייסד קבוצת "קוד המנצח".

16.11 | יום שני שעה 18:00- עדי זמיר 
חולמים למצוא פתרון קליני וחדשני לאבחון מחלות קשות? מעניין אתכם לדעת מה קורה כששחקן מוביל בעולם בתחום הדיאגנוסטיקה פוגש קרן הון סיכון ישראלית?
חברת Roche העולמית בשותפות עם קרן אמון, מקימה מעבדת חדשנות לטכנולוגיות דיאגנוסטיקה בישראל. במפגש תוצג התוכנית למעבדת החדשנות האתגרים הקליניים שעבורם החברה מחפשת טכנולוגיות חדשות, ותהליך הקבלה והמיון של יזמים המתאימים לתכנית.

16.11 | יום שני שעה 20:00- מיטל אבניר

איך להשיג את משרת החלומות? כל מה שרציתם לדעת על עולם הגיוס, החשיבות של מיתוג עצמי, כלים ועוד. מיטל אבניר, קהילת אלמנטור בישראל.

17.11 | יום שלישי שעה 20:00 – זוהר "הכרישים" לבקוביץ'

הידעת?! חברות הענק של המאה ה-20 וה-21 קמו כתוצאה ממשברים גלובליים. יזם ההייטק ומשקיע הון סיכון זוהר לבקוביץ' ("הכרישים") מגיע לסשן שאלות ותשובות.

איש העסקים וכוכב התכנית "הכרישים זוהר לבקוביץ' עונה לשאלות

18.11 | יום רביעי שעה 18:30 – פאנל יזמות מקומית
בשיתוף האגף לפיתוח עסקי בעיריית נתניה, יתארחו יוסי זמיר- יזם בעלים של Rhythm אופנה, סושיאל בר, רידם פרונט, דודס בורגר, באלי בולס, מועדון קונטיקי ומנכ"ל ארגון גולשי הים.

לצידו יישבו נתנאל רייכר- מנכ"ל in3D-Tech. מיכאל ביסמוט דלמר- יועץ עסקים לקידום דיגיטלי ןמיקי ליברוס- הבעלים של חברת ליברוס וסינרג'י, פיתוח טכנולוגיות רפואיות והדפסות תלת מימד.

וכן מארק אויגמן- מנכ"ל קרן השקעות סמארטגן ואריק שטיינגאוס- מנכ"ל חברה לשירותים פיננסים, לשיח על יזמות מקומית.

הפאנל בהנחייתה של עו"ד שירי חגואל סיידון- סגנית ראש העיר, מחזיקת תיק הנוער והצעירים בעיריית נתניה.

18.11 | יום רביעי שעה 20:00 – יובל מלחי 

יזמות בעידן הזום & Beyond. חידושים והמצאות פורצי דרך, שירותים חדשים שיזמים החלו להציע בעקבות הקורונה ועוד. בהנחיית ההיסטוריון הציבורי יובל מלחי.

19.11 | יום חמישי שעה 18:00 – מתן קפל 
"להרים את הכסף מהרצפה"- כל הדרכים לקבל את הכסף שמגיע לכם העצמאים. סוגי מענקים לעצמאים ומענקי מימון הוצאות קבועות. צעדים ראשונים לניהול תקציב וסדר כלכלי בעסק בהנחיית מתן קפל.

19.11 | יום חמישי בשעה 20:30 – קרן מרציאנו
כלכלה בצל הקורונה ניתוח הכלכלה הישראלית במשבר הקורונה, ומבט מאחורי הקלעים על איך מתקבלות החלטות דרמטיות על סגרים ועל תכניות הסיוע הכלכליות. בהנחיית העיתונאית קרן מרציאנו.

22.11 | יום ראשון בשעה 20:00 – השף טום אביב
ללכת עד הסוף, גם בתקופה מאתגרת כל-כך לענף הקולינריה. יספר וינחה טום אביב, זוכה מאסטר שף עונה 6 והבעלים של “קוקו במבינו” ו”פט קאו” .

24.11 | יום שלישי בשעה 20:00 – ד"ר נועם פינהולץ 
איך להעביר מסרים יעילים לאנשים גם כשהם לא באמת מולנו, הגדרת המטרה התקשורתית בדרך למסר מדויק, הפיכת נתונים לסיפור וכלים להופעה ברשת. בהנחיית המומחה לפרזנטציה ד"ר נועם פינהולץ.

25.11 | יום רביעי בשעה 19:00 – ד"ר רות קבסה
מתנתקים מהמסכים- מיזם שבת UNPLUGGED. ד"ר רות קבסה- אברמזון מנכ”לית "שערים – מגשימים יהדות ישראלית" ומייסדת מיזם שבת על חשיבות השקט להשראה.

נוער נתניה חוגג שבוע יזמות

12.11 | יום חמישי בשעה 19:30 (מי רוצה להיות מיליונר?)
מי רוצה להיות מיליונר? המירוץ ליזמות: חניכי עמותת יוניסטרים בפעילות חשיפה לעולם היזמות לבני/ות נוער. בואו להכיר את העולם מקרוב!

17.11 | יום שלישי בשעה 19:30 (כל סודות החיסכון הפיננסי לנוער)
חיסכון פיננסי מגיל צעיר, חשיבות ההתנהלות הכלכלית הנכונה והתמודדות עם מצבים כלכלים בהם נתקלים בני נוער. בהנחיית אסף פנחס, אנליסט ויועץ עסקי, הבעלים של "היועצים".

18.11 | יום רביעי בשעה 20:30 (עולם הסייבר בצה"ל)
חדשנות בעולם הסייבר והדיגיטל חדשנות בצה"ל. איך נראה עולם היזמות בצבא? מי הם האנשים שמשנים את העתיד בשדה הקרב הדיגיטלי? בהנחיית סרן אליאהב עמרם.

19.11 | יום חמישי בשעה 19:30 (סטורטלינג מושלם)
"לזרוח" על אמנות הסטוריטלינג או בעברית, מה הסיפור שלך? היכולת להשפיע בעזרת בחירת מילים ונרטיב. בהנחיית המומחה לתקשורת אסף אלקיים.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן