שבוע החלל שיצוין במרכז פלנתניה ישודר בשידור ישיר

פלנתניה, מרכז המדע התרבות והחלל, יציין גם השנה את שבוע החלל הישראלי עם מגוון סדנאות ומופעים עם כוכבי הילדים והנוער טום באום ולירון רביבו

0
323
שבוע החלל 2021 - פלנתניה נתניה
שבוע החלל בשידור ישיר. התמונה באדיבות פלנתניה - נתניה

פלנתניה, מרכז המדע התרבות והחלל, יציין גם השנה את שבוע החלל הישראלי עם מגוון סדנאות ומופעים עם כוכבי הילדים והנוער טום באום ולירון רביבו. שלל הפעילויות ישודרו באופן מקוון בדף פייסבוק עיריית נתניה, פייסבוק פלנתניה וכן דף פייסבוק סוכנות החלל הישראלית. יום שני (25.01) בשעה 17:00.

שבוע החלל הישראלי יצוין השנה בתאריכים 24-28 בינואר וזאת ביוזמת סוכנות החלל הישראלית שבמשרד המדע והטכנולוגיה. האירועים מתקיימים, זו השנה התשיעית ברציפות, סמוך לתאריך אסון מעבורת החלל קולומביה. האירועים מיועדים, בין השאר, להנצחת מורשתו של האסטרונאוט הישראלי הראשון אילן רמון ז"ל. זו השנה הרביעית ברציפות בהם מצוין שבוע החלל הישראלי במרכז פלנתניה ובשיתוף עיריית נתניה. 


בשנים האחרונות זכו אלפי מבקרים לבקר במתחם הפלנתניה בשבוע החלל הישראלי. כעת, לאור אתגרי הקורונה, ישודר האירוע המרכזי של סוכנות החלל והפלנתניה באופן מקוון לכל המעוניין.

במסגרת האירועים המקוונים מתחם הפלנתניה וסוכנות החלל הישראלית מזמינים את הקהל הרחב לצפות בשידור החי ביום שני ה- 25 בינואר בשעה 17.00. את המשדר ינחו כוכב הילדים טום באום ולירון רביבו והוא יכלול משחק אינטראקטיבי ישיר מחדר הבקרה. כמו כן, אסטרונאוט יענה על שאלות הצופים.

לצורך השתתפות במשחק האינטרקטיבי יש לעקוב אחר עמוד האינסטגרם של הפלנתניה #planetanya2021.


בנוסף לפעילות זו, יתקיימו מפגשים מקוונים גם לתלמידים מרחבי הארץ. לרבות תלמידי נתניה, אשר ישתתפו בסדנאות, יכינו לוויינים אישיים, יתחרו ביניהם ויקיימו סיעור מוחות מחשבתי בחקר טכנולוגיות מתקדמות.

מנהלת הפלנתניה, שלי הרפז גרינברג, הוסיפה כי "הקורונה אילצה אותנו להתמודד עם אתגרים רבים. ביניהם, גם הפקת משדר מיוחד לרגל שבוע זה – לו אנו מצפים בהתרגשות בכל שנה מחדש. יחד עם סוכנות החלל במשרד המדע, הופקה תכנית עשירה כולל פעילויות שהופקו במיוחד ויוצגו באתר הסוכנות.  השנה המתכונת השתנתה, אבל היא מאפשרת לכל התושבים והתלמידים מרחבי הארץ ליהנות מהפעילות. כל זאת, בלי לצאת מהבית".

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן