רק 1:1 בין מכבי נתניה לפועל עכו

0
89
מנחם קורצקי - לשעבר מאמן מכבי נתניה - כיום מאמן מכבי חדרה
מנחם קורצקי. צילום: ניר אנשר - נתניה און ליין - ksn

2000 צופים הגיעו לאצטדיון של עכו לצפות במפגש בין מכבי נתניה לפועל עכו במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל. נתניה, המועמדת הבטוחה לירידה לליגה הלאומית הגיעה למפגש אחרי שזו לא ניצחה מאז המחזור השישי ולעומתה עכו הגיעה למפגש אחרי הניצחון המרשים שלה על הפועל ת"א במחזור שעבר.כאמור המשחק התחיל בסערה של ממש אחרי שכבר בדקה ה-5 היה זה מוטי מלכה שהפתיע את דני עמוס וקבע 1:0 מוקדם לנתניה. חניכיו של קורצקי המשיכו להציג יכולת טובה והוכיחו שהשער לא היה מזל של רגע ליהפך הצהובים רשמו אין ספור מצבים והחמצות לאורך 90 הדקות בצפון.
הפועל עכו הצליחה לחזור לעניינים בדקה ה-28 אחרי בעיטה חופשית של ציון צמח שהסתיימה ברשת של דין גל.
המחצית השנייה במפגש בין שתי הקבוצות נראה אחרת לגמרי מצידה של המארחת שסוף סוף הגיעה למשחק הרימה הילוך והגיע לכמה מצבים שהוחמצו בחוסר אחריות של ממש. בדקה ה-71 הגיעה השיא של המשחק מבחינתה של נתניה שזכתה לכדור עונשין מ-11 מטר וקיבלה הזדמנות פז לרשום ניצחון אדיר ולקטוף 3 נקודות יקרות. אך הקבוצה של קורצקי לא ידעה לנצל את ההזדמנות שנפלה בחלקה ואיציק כהן שבעט את כדור העונשין לא הצליח להכניע את דני עמוס ולעזור לקבוצתו לרשום ניצחון מפתיע.
מכבי נתניה אמנם לא תצליח לשרוד את העונה בליגת העל וככל הנראה תרד בסופה לליגה הלאומית אך מה שבטוח בנתניה רוצים לסיים את העונה עם עוד ניצחון אחד לפחות וקצת יותר כבוד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן