הותר לפרסום: נעצרו שלושת המעורבים החשודים בחטיפת קטין בנתניה

משטרת נתניה ניהלה חקירה סמויה בחשד לחטיפת קטין בנתניה על-רקע פלילי. ביום ראשון עצרו את שלושת המעורבים בחשד לחטיפת הקטין, סחיטה באיומים ושוד מזוין

0
395
בתמונה: אקדח גז, אזיקונים ומסכת גז שנמצאו בתיקיהם של החשודים בחטיפת נער מנתניה

משטרת נתניה התירה לפרסום, כי ניהלה חקירה סמויה בחשד לחטיפת קטין בנתניה על-רקע פלילי. ביום ראשון עצרו השוטרים את שלושת המעורבים בחשד לחטיפת הקטין, סחיטה באיומים ושוד מזוין

חוקרי תחנת נתניה פתחו במהלך סוף השבוע בחקירה עם קבלת תלונה מקטין בן 15. הנער, תושב נתניה, סיפר כי נחטף על-ידי שלושה חשודים. בעדותו סיפר, כי איימו עליו בנשק ודרשו ממנו למסור להם את פרטיו של תושב הצפון. תושב, שלדברי הקטין, התגלע סכסוך בינם לבינו.

במהלך החטיפה, כך על-פי החשד, איימו המעורבים על הקטין, כי במידה ולא ישתף איתם פעולה, הם יפגעו בבני משפחתו. בנוסף, איימו על אימו שיפגעו בה ובמשפחתה. לרבות כוונה לחתוך את אצבעותיו של הבן במידה ולא ישתף עמם פעולה.

עם התפתחות החקירה שניהלו חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה נתניה, תיאמו השוטרים ביום ראשון "מפגש" בין הקורבן לחשודים בעיר. בלשי משטרת נתניה תצפתו על מקום המפגש, פיקחו על תנועות החשודים והמתינו לאות. כשניתן האות, עצרו הבלשים את שלושת החשודים.

בחיפוש בתיקיהם תפסו הבלשים אקדח גז, קאטר, אזיקונים, דבק סלוטייפ ומסכת אב"כ. כמו כן, ברשות אחד החשודים אותרו פריטים אישים של הנסחט, אשר נשדדו ממנו לפני מספר ימים.