רצח שי שירזי: הוארך מעצרם של אבי אבוטבול ומיכאל לוי

0
593
שי שירזי נתניה
שי שירזי ז"ל. צילום מתוך אינסטגרם

מעצרם של אבי (אבוטבול) שחר, תושב נתניה בן 32 ושל מיכאל לוי, תושב נתניה בן 29, הוארך ביום חמישי השבוע עד ליום חמישי הבא.

בתאריך ה-7.5.16 נרצח שי שירזי בתל אביב, בצומת הרחובות משה סנה ואלי תיבון, כאשר לעבר הרכב בו נסע נורו יריות, אשר פגעו בו פגיעות קטלניות. אדם נוסף שהיה איתו ברכב נפצע באורח קל.

מיכאל לוי נעצר לפני כשלושה שבועות. שבוע לאחר מעצרו בפרשיה אחרת, נמסר, כי המשטרה מייחסת לו מעורבות ברצח שי שירזי. אבוטבול נעצר לפני כשבועיים אף הוא בחשד למעורבות ברצח. שני החשודים מכחישים בתוקף את החשדות נגדם. אבוטבול אף טען באחד מהדיונים על הארכת מעצרו, כי החוקר סילף את דבריו ובית המשפט מצא שחלק מטענותיו מבוססות.

בדיון על הארכת מעצרו, ביום חמישי השבוע, ביקר פרקליטו, עו"ד כרמל בתו, את התנהלות המשטרה וטען, כי "אני מלין גם על שיטת החקירה. אי אפשר לבוא בהארכת מעצר רביעית ולומר "מעורבות". יש באיזה שהוא שלב, שכל הדיבורים על טובת החקירה, צריכים לסגת מפני האינטרס הפרטי של החשוד, ואני אומר שלא יכולה להיות שום הצדקה שאדם מגיע לישיבת מעצר רביעית ולא אומרים לו בדיוק במה הם חושדים בו, בדיוק מה היה חלקו, בית-המשפט ברחל בתך הקטנה הפנה אותם לישיבה הקודמת, אני לא מבין מאיפה העוז להחליט שמשיקולי חקירה הם מטיחים בו ראיות כאלה ולא ראיות אחרות. בית-המשפט אמר להטיח את כל הראיות בגלל שגם דעתו של בית-המשפט לא נוחה מהעניין הזה. אני חושב שיש גבול".

אבוטבול עצמו מסר בדיון, כי "כל מה שחקרו אותי לראשונה, אתה תראה את הסרטונים, הכל סרק, צילום ת"ז זה לא קשור אלי, זה שטויות".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אביב שרון, קבע בהחלטתו, כי "אכן מדובר בהתפתחות חקירתית המצדיקה הארכת מעצר, גם אם לא למלוא התקופה המבוקשת, הרי שלמרביתה – וכמובן שאיני יכול לפרט במסגרת דיון זה במה דברים אמורים, ודי לעיין באותם מסמכים על מנת להבין כי החשד הסביר ממשיך להתחזק כנגד החשוד".

בהארכת מעצרו של מיכאל לוי, קבע השופט שרון, כי "היום הופניתי לראיות שהתקבלו מאז הארכת המעצר הקודמת, ואני קובע שיש גם בהן כדי לחזק את החשד התלוי ועומד כנגד החשוד". כאמור מעצרם של השניים הוארך עד ליום חמישי הבא – 9.6.16.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן