מכרז לשני מגרשים למסחר ותעסוקה בשכונת אגם 3, נתניה

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז פומבי להתקשרות, בחוזה חכירה ישירה לשני מגרשים המיועדים למסחר ולתעסוקה בשכונה המתוכננת אגם 3 בנתניה. 

0
1160
פועלי בניין, דירות למכירה בנתניה
צילום fotolia

רשות מקרקעי ישראל פרסמה מכרז פומבי להתקשרות, בחוזה חכירה ישירה, בנתניה. מדובר על זכויות חכירה בשני מגרשים המיועדים למסחר ולתעסוקה בשכונה המתוכננת אגם 3 בעיר. 

תוכנית השכונה החדשה המתוכננת בנתניה, אגם 3, ממשיכה לעורר עניין נדל"ני. רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) פרסמה בימים האחרונים, מכרז פומבי להתקשרות, בחוזה חכירה ישירה. מדובר על זכויות חכירה בשני מגרשים המיועדים למסחר ולתעסוקה בשכונה.

על-פי עיריית נתניה, שכונת אגם 3 כוללת כ-250 אלף מ"ר של מתחם עירוני משולב, בו דירות למגורים, תעסוקה, מסחר, ספורט, ותיירות. המתחם העירוני עצמו, אשר מצוי בהליכי בנייה ופיתוח מתקדמים, יכלול 11 מבני מגורים. חלקם מבוססים על עירוב שימושים (חזית מסחרית). שיטת בנייה זו, שהייתה נהוגה בנתניה עד לפני 30 שנה, פסקה. כעת, עם שינוי תמהיל וניתוח צרכים, היא חזרה.

באגם 3 מתוכננים 13 מבני תעסוקה וכן תשתית עירונית מלאה הכוללת גני ילדים ובתי ספר. כמו כן, את היכל הספורט העירוני וכן את היכל התרבות העירוני החדש. אגם 3 מתפרסת על שטח של 410 דונמים והיא תכלול, בנוסף, מגדלי מגורים בני 17 קומות לפחות.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן