ענקית האוטומציה והסייבר, רוקוויל, חנכה את משרדיה בנתניה

חברת רוקוויל (Rockwell Automation) הבינלאומית חנכה את משרדיה החדשים בנתניה. הכריזה על מחויבותה להשקעות בישראל

0
683
בתמונה: ראש עיריית נתניה ובכירי חברת רוקוול בחנוכת המשרדים החדשים בעיר.
חנוכת משרדי רוקוול. צילום רוסלן רוטליאר

חברת רוקוויל (Rockwell Automation) הבינלאומית חנכה את משרדיה החדשים בנתניה. הכריזה על מחויבותה להשקעות בישראל.

במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, חנכה חברת רוקוויל (Rockwell Automation) את משרדיה החדשים בפארק ההיי טק בנתניה.

Rockwell Automation נסחרת בבורסת ניו-יורק. היא החברה הגדולה בעולם בתחום האוטומציה התעשייתית ומעסיקה 25,000 עובדים. שוויה נאמד בסכום של 27 מיליארד דולר. בישראל מעסיקה החברה כיום למעלה מ- 110 עובדים.

באירוע ציינה סוזאנה גונזלס, הנשיאה האזורית בחברת Rockwell, את מחוייבותה של החברה לישראל. בדבריה אמרה, כי החברה תמשיך להשקיע בישראל בהיקפים גדולים. בין היתר, באמצעות רכישות של חברות ישראליות נוספות.

"בשנת 2020 רכשה רוקוויל את חברת פתרונות הסייבר אבנת הישראלית בעשרות מיליוני דולרים. בהשקעה נוספת של עשרות מיליוני שקלים הקימה Rockwell בשנת 2021 מרכז הגנת סייבר. המרכז מתמקד באספקת שירותי אבטחת סייבר מרחוק לבסיס הלקוחות העולמי שלנו".

בשנת 2020 רכשה רוקוויל את חברת פתרונות הסייבר אבנת הישראלית בעשרות מיליוני דולרים. בהשקעה נוספת של עשרות מיליוני שקלים הקימה Rockwell בשנת 2021 מרכז הגנת סייבר.

פיירברג-איכר בירכה על חנוכת המשרדים החדשים בנתניה. בדבריה איחלה ל- Rockwell להמשיך לצמוח ולהרחיב את המשרדים בעיר. "מי שנכנס לנתניה יכול רק לגדול", אמרה פיירברג-איכר.

אריאל לסרי, מנהל פעילות Rockwell Automation, הוסיף כי "הפעילות שלנו בישראל, הן בתחום הפיתוח והן במכירות, הולכת ומתרחבת –  עם הגידול בעולם התעשייה והתשתיות הלאומיות. החברה מספקת פתרונותלכל מגזרי התעשייה בישראל. כמו כן, לפרוייקטי תשתיות. היא מסייעת לגופים ישראלים רבים בתהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם ובאבטחת מידע לגופים תעשייתיים".

Rockwell Automation פעילה בישראל משנת 2014. מספקת פתרונות בתחום האוטומציה, בקרה ותוכנה ישירות ובאמצעות מפיצים. החברה מספקת שירותי אוטומציה ו- IT למערכות ייצור מתקדמות. היצע הפתרונות של החברה תומך בחברות רבות ברחבי העולם במסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהן. מדובר בפתרונות בעולמות אבטחת המידע והסייבר והטכנולוגיה התפעולית (OT). זאת לצד חדשנות לתעשייה, מעבר לענן, ניהול תחזוקה ממוחשבת ופתרונות אוטומציה. בישראל מפעילה החברה מרכז תפעול סייבר, המתמקד  באספקת שירותי אבטחת סייבר מרחוק עבור לקוחותיה מכל רחבי העולם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן