קניון השרון: תמהיל חנויות האופנה הורחב

0
386

תמהיל והיקף חנויות האופנה בקניון עופר השרון – נתניה הורחב – כך מאשרים בהנהלת הקניון בו נפתחו בימים אלה חמש חנויות אופנה נוספות, כולן משתייכות לרשתות מובילות.

לנתניה און ליין-ksn נמסר, כי הרשתות המצטרפות לתמהיל האופנה הרחב של הקניון הן: רשת גולברי, רשת זברה, רשת Ready, רשת Aerie ורשת The Children Place. החנויות החדשות הן כולן חנויות ביגוד והלבשה, ולהערכת הנהלת הקניון ממצבות את קניון עופר השרון בנתניה כקניון מוביל בתחום האופנה, ההלבשה, ההנעלה והאביזרים המשלימים.

 רשת גולברי–  ענקית האופנה המצליחה גולברי פותחת את הסניף ה-76 שלה בקומת הכניסה של הקניון. הסניף ישתרע על שטח של כ- 130 מ"ר. חברת האופנה GOLBARY הינה מחברות האופנה המובילות לנשים בישראל. כיום מונה הרשת למעלה מ- 75 סניפים בפריסה ארצית והיא מצויה בתנופת צמיחה מתמדת. החברה מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של פריטי אופנה עדכניים וייחודיים המיוצרים מחומרי הגלם המשובחים ביותר, תוך שמירה על בקרת איכות גבוהה. החברה עובדת עם הספקים הטובים ביותר אשר נבחרים בקפידה.

רשת זברה – הסניף ה-15 של אופנת זברה נמצא בקומה ב' ומשתרע על שטח של כ-600 מ"ר. זהו הסניף ה-16 של אופנת זברה, המספקת הלבשה לכל המשפחה. בסניף ניתן למצוא מגוון פרטי אופנה במחרים שווים לכל נפש וכן פריטים משלימים כתיקים, חגורות, הלבשה תחתונה, הנעלה ועוד.

READY– חנות הלבשה המיועדת לצעירים. החנות חולשת על שטח של כ-103 מ"ר בקומה העליונה בקניון. החנות מציעה מבחר מותגי הלבשה, הנעלה ואקססורייז לצעירים, ביניהם מאניה ג'ינס, נייקי ועוד.

CHILDREN'S PLACE THE– מותג אופנת הילדים המוביל בארה"ב המציע פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז לילדים ולתינוקות במידות 0-14 באיכות גבוהה ובמחירים נוחים.

הקולקציה רחבה ומציעה מפריטי קז'ואל ועד פריטים אופנתיים ונוחים. מגוון הפריטים בחנויות הרשת מאפשר יצירת MIX & MATCH להתאמה מהירה ונוחה של פריטי הלבוש לקבלת לוק מושלם מכף רגל ועד ראש הכולל גם אקססוריז ונעליים. החנות נמצאת בקומת הכניסה ומשתרעת על שטח של כ-272 מ"ר.

 aerie –  מותג הלבשה תחתונה ובגדי בית לצעירות של אמריקן איגל. החנות נמצאת בקומה העליונה של הקניון על שטח של 179 מ"ר. Aerie   מתמחה באופנתיות, איכות ותמורה למחיר. העיצובים חדשניים ועדכניים, עם טוויסט אופנתי.  האיכות משתקפת לא רק במוצר מצוין, אלא גם במותג עצמו, במחיר שווה לכל נפש. aerie מציגה בכל עונה קולקציה ייחודית חדשה ומרעננת, המציעה מגוון אינסופי של חזיות ותחתונים בגזרות חדשניות ובצבעים רעננים.

לדברי ריקי שלו, מנהלת השיווק של קניון עופר השרון נתניה: "כניסתן של חמש חנויות אופנה של מותגים מובילים, מחזקת את מעמדו של קניון עופר השרון בנתניה וממצבת אותו כקניון המוביל באזור השרון בכלל ובנתניה בפרט, בתחום האופנה, ההנעלה והאקססורייז. תמהיל החנויות  ממשיך להיות מגוון ואטרקטיבי עבור לקוחותיו בכל תחומי האופנה והצרכנות ונותן מענה רחב לציבור הלקוחות שלנו".