לראשונה בנתניה: קורס סייבר לנוער מבוסס תכנות

העמותה לחינוך בלתי פורמאלי, בשיתוף משרד המדע, מציעה 24 מפגשים בהם ילמדו בני הנוער תכנות. העלות: 100 שקלים בלבד. 

0
1192
האקר, קורס סייבר בנתניה
צילום fotolia

העמותה לחינוך בלתי פורמאלי, בשיתוף משרד המדע, מציעה קורס סייבר בנתניה. הקורס כולל 24 מפגשים – בהם ילמדו בני הנוער תכנות. העלות: 100 שקלים בלבד. 

בעולם בו הטכנולוגיה לא מפסיקה להתפתח והמחשב הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו, תפקידי הסייבר והטכנולוגיות הופכים למבוקשים יותר ויותר. גם בשירות הצבאי וכן בשוק האזרחי. על רקע הדברים, עיריית נתניה ועמותת "רגעים" בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיות, משיקים בימים אלה קורס סייבר. הקורס כולל תכנות. הוא מתאים לבני נוער במחיר סמלי של 100 שקלים בלבד לכל הקורס.

התלמידים והתלמידות שירשמו לקורסים שעתידים להיפתח בחודש פברואר הקרוב, יוכלו לרכוש ידע התחלתי בתחומי התכנות. בנוס, ידע בתחום סייבר, רשתות מחשבים ופיתוח חשיבה מדעית טכנולוגית. הלימוד עצמו ייערך במתכונת זום. כאשר, היא תכלול התנסות חווייתית ומהנה באמצעות שלל משחקים ודמויות.

משה קייזלר, מנכ"ל "רגעים" – העמותה לחינוך בלתי פורמלי, מסר כי "מסתמן כי דור העתיד של נתניה צפוי להיות מלוחמי הסייבר הבאים של ישראל. זוהי פעילות ייחודית לבני הנוער שלנו. היא יכולה להוות גם תשתית לעתיד המקצועי שלהם".

לינק ישיר להרשמה תוכלו למצוא בעמוד הפייסבוק של "רגעים". לחילופין, צלצלו לאיתמר עמית, רשת מרכזי קהילה ספורט ופנאי טל': 052-4034032  

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן