קבוצת אזולאי מכרה 68 דירות לקרן הריט בעלות 206 מלש"ח

פרויקט בן צבי של קבוצת הנדל"ן אזולאי, כולל שלושה מגדלים בני 26 קומות. העסקה בתיווכו של שי רובין (גרין הום נדל"ן) המשווקת את הפרויקט. 

0
415
בתמונה: ההדמיה של שלושת בנייני פרויקט בן צבי בנתניה.
פרויקט בן צבי. צילום הדמיה באדיבות קבוצת הנדל"ן אזולאי

קבוצת הנדל"ן אזולאי, בבעלות דוד אזולאי, חתמה על עסקת ענק בנתניה. במסגרת העסקה מכרה הקבוצה 68 יחידות דיור בעלות של 206 מיליון שקלים. זאת, במסגרת פרויקט "בן צבי" בדרום העיר, לקרן הריט "Rent It". קרן הריט, היא בבעלות מנכ"ל אירפורט סיטי- נצבא לשעבר שרון תוסייה כהן. העסקה התבצעה בתיווכו של שי רובין, מנכ"ל ובעלי חברת גרין הום נדל״ן.

פרויקט "בן צבי" של קבוצת אזולאי נמצא ברחוב בן צבי בדרום נתניה. הוא כולל שלושה מגדלים בני 26 קומות וכן 300 יחידות ‏דיור.  בפרויקט שילבה החברה‏ 1,900 מ"ר מסחר. בנוסף, שלוש קומות חנייה ושטחים לרווחת הדיירים.‏ הפרויקט מציע מגוון דירות בנות שלושה, ארבעה וחמישה חדרים. למרבית הדירות מרפסות הפונות מערבה עם נוף לים.

עלות הקמת הפרויקט של קבוצת אזולאי נאמד בסכום של 650 מיליון שקלים. המגרשים עליהם נבנים המגדלים נקנו בעלות כוללת של 295 מיליון שקלים. כאשר, עלות ההקמה תעמוד על כ-350 מיליון שקלים.

קרן הריט מתמקדת בהשקעה בנדל"ן מניב למגורים. באמצעות הקרן מתאפשר למשקיעים להשתתף, באופן לא ישיר, ברכישה ואחזקה של נכסי מגורים להשכרה. העסקה שנחתמה עם קבוצת אזולאי תאפשר לזוגות ומשפחות צעירות שכירות לטווח ארוך.

דוד אזולאי, בעלי קבוצת דוד אזולאי, אישר את הפרטים. עוד ציין, כי "עסקה זו מביאה בשורה אמיתית לתושבי נתניה ולזוגות צעירים בפרט. הם יוכלו ליהנות מדירות שלושה וארבעה חדרים להשכרה. ההחלטה של קרן הריט לרכוש דירות רבות בפרויקט, מעידה על איכותו ונחיצותו לסביבה המתחדשת בנתניה".

קבוצת דוד אזולאי הוקמה בשנת 2005 על-ידי דוד אזולאי וד"ר רענן כהן. החברה ידועה בתפיסת האיכות והחדשנות אותם היא מקדמת בפרויקטים השונים. העוצמה והייחוד של הקבוצה נובע מהיותה החברה היזמית וגם הקבלן המבצע של הפרויקטים בבעלותה. עובדה זו מעניקה לחברה שליטה מיטבית בניהול הפרויקט, עמידה בסטנדרטים ובלוחות הזמנים וליווי הדיירים לאורך כל שלבי הפרויקט. עד לקבלת המפתח לדירה החדשה.