צעיר מנתניה נעצר בנתב"ג עם כמות עצומה של סם אונס

הותר לפרסום: בלשי מרחב נתב"ג עצרו תושב נתניה כשברשותו למעלה מ-10 ליטרים של חומר החשוד כסם אונס; מעצרו התאפשר עם נחיתתו בארץ ובתום חקירה סמויה חובקת עולם

0
433
הבקבוקים שהכילו סם אונס. צילום דוברות המשטרה

בשבועות האחרונים ניהלה היחידה המרכזית במחוז מרכז חקירה סמויה חובקת עולם. החקירה התמקדה בחשד שתושב הארץ, עם אזרחות כפולה, מתכוון לייבא סמים ארצה. בדגש, על סם אונס.

בלשי המשטרה של יחידה 747 במרחב נתב"ג ביצעו פעילות סמויה וממוקדת בשדה התעופה. הפעילות כללה מעקב אחרי החשוד, מיד עם נחיתתו בארץ. הבלשים עקבו אחריו מרגע הנחיתה, דרך המעבר בביקורת הדרכונים ועד לשלב שאסף את המזוודה שלו. מזוודה שעל פי החשד הבריח בה את הסמים ארצה.

בלשי ימ"ר מרכז ויחידת המשטרה המיוחדת 747 עצרו את החשוד, תושב נתניה בשנות ה– 20 לחייו. בחיפוש בכבודתו חשפו הבלשים בקבוקים שנראו כמו "מים מינרלים". בבקבוקים היה חומר החשוד כסם מסוג GBL (סם אונס) בכמות עצומה של למעלה מ – 10 ליטר. הבלשים העבירו הבקבוקים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל.

מהמשטרה מסרו, כי עם מעצרו לקחו הבלשים את החשוד לחקירה במשרדי ימ"ר מרכז. כמו כן בכוונת המשטרה להביאו לדיון בבית המשפט, בבקשה להאריך את מעצרו בהתאם לצורכי החקיּרה וממצאיה.

משטרת ישראל הרחיבה בחודשים האחרונים את הפעילות נגד סוחרי סמים. השבוע עצרה המשטרה בנתניה אב ובנו. השניים נעצרו בחשד כי הקימו בבית מעבדה לגידול קנאביס – ממנו מייצרים מריחואנה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן