צהוב בסימן אהבה

0
501
נתניה ברכילות
נתניה ברכילות - נתניה און ליין. צילומים עדי כהן צדק עדי עזרא ועוד

שבוע דביק ומאוהב עבר על הביצה המקומית, שציינה את חג האהבה בסוף השבוע. גם צהוב של נתניה און ליין שלף את החכה הכי רומנטית ויצא לדוג זוגות שחגגו את האהבה.

זה קרה בצהרי שישי שעבר. כשהם לבושים בלבן, מוקפים בפני משפחה וחברים, מלווים על-ידי ילדיהם, נישאו על חוף הים ליאור בניסטי ובחירת ליבו ולריה. את ירח הדבש יעבירו השניים בדרך שהם הכי אוהבים: באיזשהו חוף קסום, כשבניסטי גולש ורעייתו, שבנוסף לכל כישוריה היא גם צלמת מעולה, תתעד.

ט"ו באב רומנטי על יאכטה בלב ים, כמה זוגות חברים ומוזיקה רשמו לעצמם הילה ומאיר ברדוגו. בני הזוג ברדוגו, אגב, הספיקו בינתיים לרשום לעצמם את סופ"ש – הפעם באילת. גם מיכל מיכאל ועדן בן מנשה הלכו על קונספט של מים, שמש וביקיני – רק שהם הדרימו עד אילת הרחוקה.

גם אקס מכבי נתניה עומר צלישר החליט לחשוף קוביות ולהשוויץ בתמונה עם בת הזוג היפה עמית ג'רסי – תמונה שגרמה לנו לחייך על אוטומט ולהבין שיותר אהבה מזה אין – גם לא תשובה על איך חגגו את ט"ו באב.

רומנטיקה ספורטיבית רשמו לעצמם איריס ואבי סמירנוב, שהחליטו לחגוג בשני חלקים: ריצה משותפת ולאחר מכן מנוחה רומנטית בדייט כיפי.

מי שיצא בהצהרת אהבה לעיני כל, רגע לפני שהוא מקבל מאשתו את המתנה הכי גדולה שאפשר לבקש, ביקור החסידה, הוא סדריק בן שבת, שבחר להפתיע את רעייתו, רינת, בבילוי סולידי ואינטימי. בכל זאת, בירה בחודש תשיעי זה קצת לא מתאים.

גם חבריהם הטובים דודי לוי ומיכל חמיידס לא ויתרו על חגיגות האהבה. הם עשו זאת בדאנס בר באזור, עם המון אהבה הדדית.

מי שלקחו לעצמם פס מהילדים לטובת מופע סטנד-אפ והרבה צחוק מתגלגל הם אורטל וברוך באסה, שהפתיע את האישה – בנוסף – בטבעת יהלום ובזר פרחים.

את ט"ו באב הזה יקירת המדור, אלונה בראונשטיין, בוודאי לא תשכח לעולם. בן זוגה בשנתיים האחרונות, דניאל ראלף, כרע ברך וביקש מאלונה להינשא לו. היא, כמובן, ענתה בחיוב.

ממש שמח היה בראשון האחרון במגה דאנס איניגו מונטויה – שם ציין די.ג'יי הבית, צאלון בוחבוט, יום הולדת. ולמה שמח? כי מלבד החגיגה גם נרשמה הפתעה: הדי. ג'יי הלוהט ברינדד עלה לבמה וניצח על שירת "היום יום הולדת" לכבודו.

אפרופו איניגו, בדיוק לפני כשבועיים הפתיע את הקהל ענק המוזיקה השחורה, צ'ארלי בלאק, שהוטס במיוחד מאמריקה. קצת אחרי יצאו כל אנשי ליין הבלאק סאנדיי לחגוג בחוף היום – רגע לפני חגיגות שש השנים לליין הכי מצליח באזור.

נערת ישראל ואלופת הארץ בסייף, אביגיל אלפטוב, החליטה שהגיע הזמן לעשות הסבה מקצועית אמיתית והצטרפה השבוע כסוכנת נדל"ן מוסמכת לקבוצת הנדל"ן Reg.

ואם בענייני נדל"ן עסקינן, אז אי אפשר שלא להזכיר את רועי יהודה, סוכן הנדל"ן הבכיר ובעלי משרד התיווך מצדה, שחגג השבוע יום הולדת עם המון חברים ומשפחה. אחרון חביב שחגג יום הולדת ואפילו החליף קידומת הוא איש הנדל"ן רועי אפק, שבחר לחגוג בהפקה מטורפת בבוטלג.

יאללה ביי.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן