פתיחה מחודשת לגלריה על הצוק

0
147
יצירות המוצגות בגלריה על הצוק. צילום באדיבות עיריית נתניה

"הגלריה על הצוק" שבטיילת שקד, פתחה בימים אלה שוב את שעריה. בשלוש הגלריות במקום בוצע שדרוג ומקום מוצגות תערוכות של שתי אמניות מקומיות – תלמה קמריני וטוני וידאל.

האמנית תלמה קמריני, ילידת איטליה, גדלה בבית של אנשי תרבות ואספנים. בגיל 19 עלתה לישראל ועם סיום הלימודים האקדמאיים עברה לגור בנתניה. עד אשר יצאה לפנסיה לפני כשנתיים עבדה קמריני בעולם ההייטק כאשת מחשבים, אך לצד זה היא עסקה כל השנים באהבתה הגדולה- אספנות. היא הסתובבה המון בעולם ואספה חפצים רבים, בעיקר תכשיטים משנות ה-20 העשויים מפלסטיק קדום. בשנת 2000 לצד הקריירה בהייטק פתחה בקריירה חלופית של עיצוב ומכירת תכשיטי וינטג'.

כיום תלמה מייצרת את התכשיטים שלה בחנות החדשה בגלריה על הצוק ומרבה לבקר בירידים ברחבי הארץ ולהציג את עבודתה. שעות פתיחת הגלריה של תלמה מקריני: א, ב, ד, ה – 10:00 – 19:00, ג – 12:00 – 21:00, יום שישי- בתאום מראש, יום שבת – 15:00 – 19:00

גם הגלריה של האמנית והיוצרת, טוני וידאל, מצאה את מקומה במתחם גלריה על הצוק. וידאל גדלה כל חייה על ברכי אביה האמן, אך היא עצמה בחרה לעסוק במשך שנים בעולם הרפואה הטבעית ורפלקסולוגיה, רוקחות בשמנים ארומטיים וארומתרפיה. לפני חמש שנים החליטה לעזוב את תחום הרפואה הטבעית והחלה לצייר. וידאל מעולם לא למדה אומנות באופן מקצועי וכל עבודותיה בתחום אומנות הויטראז' וציור בצבעי אקריליק ושמן, נוצרו על בסיס למידה עצמית בלבד. יצירותיה הן תוצר של היסטוריה משפחתית מרתקת ומגוונת, יחד עם סקרנות טבעית ומוכנות להתנסות בחוויות חדשות שכללו מסעות רבים בעולם הרחב וגררו היכרויות יוצאות דופן ומימוש פוטנציאל חבוי ומרתק. לפני שנה עברה לגור בנתניה ומצאה את הפינה החמה שלה בגלריה על הצוק בה היא זוכה לעבוד וליצור.

בנוסף, בגלריית טוני וידאל מוצבת מכונת ציור צנטריפוגלית אותה המציא בעלה של טוני, בשיטת ציור זו הצייר שופך צבעים שונים במרכז הבד, מניח את הבד על שולחן מסתובב והכח הצנטריפוגלי הנוצר כתוצאה מהסיבוב "זורק" את הצבע ממרכז הבד והחוצה. לקוחות בגלריה מוזמנים (בתאום מראש) לנסות את כוחם וכשרונם ולהפיק במו ידיהם ציור מרהיב וייחודי עם חתימתך ובמחיר אטרקטיבי במיוחד. שעות פתיחת הגלריה של טוני וידאל: ימים א'-ה' משעה 10:00 עד 18:00 ימים ו' ושבת משעה 10:00 עד 15:00.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן