פרס "מורי המאה" יוענק למורה וגננת מנתניה

איזבל מימון, מחנכת בבית הספר "עוזיאל" ונטלי אפרתי, מנהלת גן "צמרת", זכו בתואר מורות המאה של מנהל החינוך הדתי הארצי לשנת תשפ"ג.

0
396
בתמונה: איזבל מימון, מחנכת בבית הספר
הזוכות הגדולות: איזבל מימון ונטלי אפרתי

איזבל מימון, מחנכת בבית הספר "עוזיאל" ונטלי אפרתי, מנהלת גן "צמרת", זכו בתואר מורי המאה של מנהל החינוך הדתי הארצי לשנת תשפ"ג.

בפרס "מורי המאה" זוכים בכל שנה רק מאה אנשי חינוך מצטיינים מכל הארץ. המשותף לכל אנשי החינוך שהם פורצי דרך ועשייה חינוכית חדשנית. חברי הוועדה ציינו, כי בחירתן של מימון ואפרתי הינה אות הוקרה על עבודתן המסורה. בין השאר על שגילו מנהיגות, ערכיות ויוזמה מיוחדת בדרכן החינוכית.

איזבל מימון, היא מחנכת ורכזת שפה בביה"ס עוזיאל. בנימוקי הפרס כתבה ועדת השיפוט, כי היא "פועלת במקצועיות רבה. מחדשת תוכניות ומיזמים, מעצימה את תלמידיה על ידי איתור חוזקות, מגייסת הורים וצוות חינוכי להעשרת תלמידים ורווחתם ומובילה את תלמידיה למצויינות ערכית והגשמה אישית".

על נטלי אפרתי, מנהלת "גן צמרת" במרכז העיר נכתב, כי "אפרתי בונה למידה משמעותית, יוצרת אווירה מיטבית המאפשרת לכל ילד למצות את סגולותיו ומפעילה תוכניות חינוכיות המעודדות הכלה, קבלת השונה, שילוב והעצמה רגשית. נטלי מקדמת חיבור משמעותי לקהילה ושיתוף קהילת ההורים בפעילויות חווייתיות וחברתיות".