פרופ' שמעוני קורא לציבור: "צאו להתחסן"

100% מתוך חולי הקורונה, המאושפזים בלניאדו במצב קשה, לא התחסנו; עקב הנתון המדאיג קורא פרופ' שמעוני לציבור להתחסן: "אי התחסנות הינה סכנת חיים"

0
172
פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו יוצא שוב בקריאה לציבור להתחסן כנגד וירוס הקורונה.

מחלקת הקורונה בבי"ח לניאדו, שצברה במהלך השנה שחלפה, ניסיון עצום ומוניטין מעולה בטיפול בחולי קורונה, קיבלה בימים האחרונים מטופלים שממוצע הגילאים שלהם נמוך, בין 45-51. מתוך 31 מטופלים השוהים במחלקה, 17 במצב קשה, מתוכם 6 מונשמים.

הנתון שמדאיג באופן מיוחד את פרופ' שמעוני הוא נתון ההתחסנות. פרופ' שמעוני הסביר: "100% מהמטופלים במצב קשה במחלקת קורונה בבי"ח לניאדו, הינם מטופלים שלא התחסנו, או שלא השלימו את מנת החיסון השנייה".

"מדובר על מטופלים בגילאים שונים, כולל מטופלים צעירים. אני סבור כי אי התחסנות הינה סכנת חיים של ממש, במיוחד במצב הנוכחי בו נפתחים בתי הספר, העסקים ומוסדות התרבות".

"אני פוגש את המשפחות ביום שאחרי האשפוז והדיאגנוזה הראשונית, הלב נקרע. המשפחות מרגישות תחושת אשמה כבדה על כך שלא התעקשו שיקיריהן יתחסנו ומהר".

"אינני יודע באיזה מילים נוספות אפשר להתבטא כדי להביא למצב בו כל מי שיוכל להתחסן יעשה זאת".

"אף אחד מאתנו לא רוצה למצוא את עצמו עומד בפתח מחלקת קורונה כשבן משפחתו נמצא בפנים, מפרפר בין חיים למוות, אפשר למנוע את זה. אל תשחקו בחיי יקיריכם!"

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן