פסטיווקאלי נתניה – חנוכה 2020: מיטב אמני ישראל בלייב

פסטיווקאלי - פסטיבל הזמר העברי המתקיים זו שנה רביעית ברציפות - יועבר לכולם בשידור "לייב" בפייסבוק עיריית נתניה. כל האמנים, כל המופעים וכל זמני השידור - לילדים ולמשפחה. 

0
804
שמעון בוסקילה בנתניה - פסטיבל פסטיווקאלי - פסטיבל הזמר העברי בנתניה
שמעון בוסקילה. צילום גלב סמירנוב

פסטיווקאלי – פסטיבל הזמר העברי המתקיים זו שנה רביעית ברציפות – יועבר לכולם בשידור "לייב" בפייסבוק עיריית נתניה. כל האמנים, כל המופעים וכל זמני השידור – לילדים ולמשפחה.

מזה ארבע שנים ברציפות חוגגת העיר נתניה את פסטיווקאלי. בכל שנה נהרו אלפים אל אולמות התרבות ולרחובות, בחגיגה אותה מפיקה עמותת היכל התרבות עבור עיריית נתניה.

השנה, בצל הקורונה, הוחלט לקיים את הפסטיבל במהלך חג חנוכה, עם שינוי אחד קטן-גדול: כל המופעים ישודרו בלייב, בדף הפייסבוק של עיריית נתניה.

רשימת האמנים, כמו בכל שנה, ארוכה. יובל דיין תארח את שמעון בוסקילה, ואילו אמיר דדון ישלב כוחות עם נרקיס. עיבודים חדשים יציג הרכב טרמולו – נתניה בשיתוף דנה ברגר ועידן אלתרמן.

אוהד חיטמן יארח את משי קליינשטיין וסימפוזיון מוזיקלי יתקיים בהשתתפות חנן יובל, יוסי גיספן, ארקדי דוכין ועוד. לילדי נתניה הוכנה תכנית מיוחדת, שתשודר בצהרי היום. במופעים לילדים ישתתפו כוכבי הילדים מיקי, חני נחמיאס, טל מוסרי, וגם "גילי בא  לבקר"

פסטיבל הזמר העברי – פסטיווקאלי – יתקיים  בין התאריכים 15-17.12. הפסטיבל, בניהולו האמנותי של אילן גלבוע, מתקיים במימון היכל התרבות נתניה, עיריית נתניה ותמיכת משרד התרבות ומפעל הפיס. כל המופעים יצולמו בלייב בהיכל התרבות העירוני, וישודרו בזמן אמת לדפי הפייסבוק של עיריית נתניה ושל היכל התרבות.

15.12 – מהזמר אוהד חיטמן יחד עם משי קליינשטיין ועד עידן אלתרמן

הפסטיבל ייפתח ב-15.12 במופע "אגדה של פסנתר". אוהד חיטמן יארח את משי קליינשטיין. מסע קסום לילדות עם השירים האהובים והמוכרים אותם שרים דורות של הורים וילדים. לאחר מכן תתקיים כיתת אמן עם הזמר והיוצר עידן חביב. היום יסתיים באנסמבל "טרמולו", אשר ייארח את עידן אלתרמן ודנה ברגר.

16.12 – מהזמר חנן יובל, דרך ארקדי דוכין ועד אמיר דדון עם נרקיס

למחרת (16.12) יעלה המופע של מיקי ואורח סבא נתי. היום ימשיך במופע "לאן נעלמו שירי ארץ ישראל מהמוסיקה העכשווית?". סימפוזיון בהנחיית יורם רותם ובהשתתפות חנן יובל, תלמה אליגון, יוסי גיספן, אריאל הורוביץ וארקדי דוכין. בערב יואב קוטנר יארח את אמיר דדון והזמרת נרקיס.

17.12 – מהשחקנית חני נחמיאס, דרך טל מוסרי ועד דודו פישר, יובל דיין שתארח את שמעון בוסקילה

את הפסטיבל יחתום המופע "קדימל'ה" (17.12) בכיכובה של חני נחמיאס, שתארח את כוכבי הילדים האהובים טל מוסרי ו'גילי בא לבקר'- מופע אינטראקטיבי ושמח לכל המשפחה. בהמשך תתקיים כיתת אמן עם דודו פישר. בערב תעלה הופעה אקוסטית של יובל דיין, שתארח את שמעון בוסקילה.

למעקב אחר השידורים ולעדכונים בזמן אמת, מוזמנים ללחוץ – כאן: עמוד הפייסבוק העירוני

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן