פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית יחגג בחול המועד סוכות

מופעי מחווה, תערוכות, הרצאות בפסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית. מחווה לפזמונאי אהוד מנור ז"ל, חוה אלברשטיין והחברים של נטאשה שגם יופיעו

0
2042
בתמונה: הזמרת חוה אלברשטיין שרה. אלברשטיין תופיע בפסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית 2022
חוה אלברשטיין. צילום: הילה עמנואל

במשך שלושה ימים תחגוג המושבה 100 שנים להיווסדה עם פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית. מופעי מחווה, תערוכות, הרצאות בפסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית. מחווה לפזמונאי אהוד מנור ז"ל, חוה אלברשטיין והחברים של נטאשה שגם יופיעו

הופעות חיות, הפקות מקור, הקרנות סרטים, סדנאות אומן ושעות סיפור. סדנאות יצירה, תערוכת גיבורי תרבות ופעילויות לכל המשפחה. פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית יתקיים בחול המועד סוכות.

את הפסטיבל, שיציין את חגיגות המאה למושבהף מפיקה המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה.  משרד התרבות והספורט ומפעל הפיס שותפים לאירוע.

זו השנה השמינית בה מתקיים הפסטיבל, כאשר השנה מצדיעה המושבה לשלושה גיבורי תרבות. בן המושבה אהוד מנור ז"ל, הזמרת חוה אלברשטיין ולהקת "החברים של נטשה".

בכל שלושת ימי הפסטיבל (11-13.10) יציגו אמנים במתחם המרכזי תערוכות צילום. תערוכות הצילום מוקדשים לגיבורי התרבות של הפסטיבל, ובהן תצלומים המתארים רגעי מפתח בחייהם האישיים והמקצועיים. במתחם עצמו, בלב החורשה המקומית, סוכה קהילתית בה יתקיימו כל העת פעילויות חווייתיות לילדים ולכל המשפחה. מהמועצה המקומית מעדכנים, כי רוב האירועים ללא תשלום (חלקם מותנים בהרשמה). לפרטים על הפסטיבל ליחצו: פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית.

לוח הזמנים המלא של פסטיבל בנימינה ליצירה ישראלית – חול המועד סוכות:

יום שלישי (11.10) – חוגגים את היצירה של אהוד מנור ז"ל

16:00 ילדותי השנייה. הופעה עם מיטב שירי הילדים שכתב אהוד מנור. במופע יתארחו דפנה ראובני (נכדתו של אהוד מנור) וכוכב הילדים אביעד בנטוב. ההופעה תתקיים במתחם יד לבנים, בנימינה. הכנסה להפקת המקור חופשית.

17:00   שעת סיפור לילדים עם ספרי הילדים של אהוד מנור. בשעת הסיפור יקריאו את הסיפורים "מעשה בעכבר שלא רצה להיות עכבר: סיפור בחרוזים". בנוסף, "משפחתול". שעת סיפור תתקיים במתחם יד לבנים. הכניסה חופשית.

18:00 המועצה תחנוך בטקס רשמי את "בית ימי בנימינה", מרכז המבקרים המחודש.

19:15  רק מילה בעברית.  ד"ר גלי מנור תרצה על שיריו של אביה, אהוד מנור, שכתב מעל ל-1500 שירים. מרביתם, קשורים לאוטוביוגרפיה האישית שלו. ההרצאה תתקיים בבית יד לבנים, הכיכר 10. לשריון מקום יש להירשם מראש בקישור זה: רק מילה בעברית.

21:00 חלומות שמורים. הפקת מקור בהשתתפות אריאל זילבר, גלי עטרי מיקה קרני, רונה קינן וחמי רודנר. אליהם יצטרפו ירמי קפלן, רז שמואלי ונועם בנאי בשירים הכי יפים של אהוד מנור ז"ל. הופעה זו תפתח רשמית את חגיגות המאה להיווסדה של המושבה בנימינה. ההופעעה תתקיים באמפי דשא מתחם יד לבנים. מההפקה נמסר, כי נותרו כרטיסים בודדים.

יום רביעי (12.10) – חוגגים את היצירה של חוה אלברשטיין

16:00  שעת סיפור לילדים עם ספר שירי הילדים של חוה אלברשטיין – "אני לא מושלם". האירוע יתקיים בסוכת הפסטיבל – מתחם יד לבנים. הכניסה חופשית.

17:00 אדבר איתך. הרצאתו של העיתונאי אורי משגב על חוה אלברשטיין. ההרצאה תתקיים בבית ימי בנימינה, ברחוב האיכר 35.

18:00  הקרנת הסרט הדוקומנטרי "מאוחר מידי לשתוק. מוקדם מדי לשיר". סרט דוקומנטרי בהשתתפות חוה אלברשטיין. הכניסה לבית ימי בנימינה חופשית.

19:15  נשים שרות חוה. הכשרונות הנשיים הגדולים של בקעת הנדיב תבצענה את שיריה של אלברשטיין. ההופעה תתקיים במתחם יד לבנים. הכניסה חופשית.

21:00  חוה אלברשטיין בהופעה. חוה אלברשטיין, עם אנסמבל הכולל את ערן ויץ (גיטרות), מאיה בלזיצמן (צ'לו ושירה) ומתן אפרת (כלי הקשה ומחשב). ההופעה תתקיים באמפי דשא יד לבנים. כל הכרטיסים אזלו. 

יום חמישי (13.10). חוגגים את היצירה של להקת החברים של נטאשה.

16:00  הפנינג לילדים ולכל המשפחה בסוכת הפסטיבל עם פעילויות חווייתיות.

17:00 על קו הזינוק. הרצאתו של העיתונאי גיל פז על להקת "החברים של נטאשה". ההרצאה תתקיים בבית ימי בנימינה ברחוב האיכר 35.

18:00  "חברים ללא חברים או יסורי ילדות". סרטו של אשר טללים על להקת "הבחרים של נטאשה". הסרט זכה בפרס וולגין בפסטיבל ירושלים. הכניסה חופשית.

19:15  נטאשה קלאסי. חמישיית נגנים קאמרית יבצעו עיבודים קלאסיים לשירי "החברים של נטאשה". אורח מיוחד: גבע אלון. ההופעה תתקיים במתחם יד לבנים, הכניסה חופשית.

21:00 החברים של נטאשה – ההופעה. חברי הלהקה בהובלתםשל ארקדי דוכין ומיכה שטרית יעלו על הבמה וישירו להיטים מכל הזמנים. בהופעה יחגגו חברי הלהרה 30 שנות יצירה. החל מרדיו בלה בלה ועד קו הזינוק. מההפקה מסרו, כי כל הכרטיסים אזלו.

מוזמנים לקרוא גם על פסטיבל נתניה הבינלאומי לתיאטרון רחוב וליצנות – סוכות 2022

 

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן