מאות צפויים להגיע ליום השלישי של פסטיבל אינזואגדה – נתניה 2021

פסטיבל אינזואגדה, המתקיים בנתניה זו הפעם השמינית, מתבסס על אמנים נתנייתים, המתארחים בחצרות בתים בשלוש שכונות בעיר. 

0
391
פסטיבל אינזואגדה - נתניה. פסטיבל בו אמנים בנתניה מופיעים במקביל בעשרות חצרות בתים בעיר
מופע לוליינות אווירי. פסטיבל אינזואגדה - נתניה. צילום איציק ינסוביץ.

פסטיבל אינזואגדה, המתקיים בנתניה זו הפעם השמינית, מתבסס על אמנים נתנייתים, המתארחים בחצרות בתים בשלוש שכונות בעיר. 

מעל אלף מתושבי העיר ואורחיה נהנו בימים שלישי ורביעי מהופעות ומופעים המתקיימים בחצרות בתים. זאת במסגרת פסטיבל אינזואגדה. היום (חמישי), החל מהשעה 18:00 ועד 23:00 יתקיימו ההופעות והמופעים הנועלים את הפסטיבל הייחודי.

זהו מפגש יחיד במינו בארץ, בו תושבי העיר לוקחים חלק ביצירה. ולא רק, אלא גם בהפקה ואפילו באירוח ההופעות. רוב אירועי פסטיבל אינזואגדה מתרחשים בבתי התושבים. "מה שאנחנו עשינו בשדרות, חבר'ה צעירים ומדהימים, עושים היום בנתניה", אומר המוזיקאי חיים אוליאל

פסטיבל אינזואגדה בהפקת תנועת תרבות ובשיתוף עיריית נתניה והחברה למתנ"סים, הפך למסורת בעיר. את הרעיון לקיים פסטיבל מקומי הגה, לראשונה, גרעין צעירים וצעירות, שהגיעו לעיר מתוך תפיסת עולם.

עם השנים גדלה הקהילה, וכיום משתתפים מעל מאה אמנים ואמניות. "פתאום, למשך כמה ימים, הופכת כל העיר לפסטיבל אחד גדול", אומר יפתח ביבר.

הפסטיבל יתקיים בין 26-28.10.21. הוא יכלול הופעות מוזיקה, מחול, תערוכות וסדנאות בין השעות 18:00-23:00.

חברות וחברי קהילת תרבות נתניה, מיסודה של תנועת תרבות, פועלים לאורך כל השנה בעיר. הם מלווים ילדים ובני נוער בתחומי התרבות, האמנות והחינוך היצירתי. עיקר הפעילות מתמקדת, כיום, בשלוש שכונות בעיר.

עם השנים גדלה הקהילה, וכיום משתתפים מעל מאה אמנים ואמניותבפסטיבל אינזואגדה. "פתאום, למשך כמה ימים, הופכת כל העיר לפסטיבל אחד גדול", אומר יפתח ביבר.

"אני עושה את כל זה, כי אני רוצה לראות את הנכדים שלי ושלך בעיר הזאת. אני רוצה שתהיה להם סיבה מספיק טובה להישאר", אומרת מזל קוטי, חברת קהילה. "אנחנו רואים בתרבות מפתח לשיפור איכות החיים בעיר", מוסיף יפתח.

"השכנים, ביום יום, אין לנו איתם כלום. ביום של הפסטיבל היה לי איתם המון" אומר יוסי נעים, אשר אירח מופעים בביתו. "פתאום השכנים באו לבלות אצלי, כשבדרך כלל אנחנו בכלל לא מדברים. אני שמחתי לארח והרגשתי כאילו זה האירוע שלי. לא הייתי מודע שזה מה שיהיה בכל השכונה, בכזה סדר גודל. כשקלטתי אמרתי 'וואו איזה כיף שאני שותף לעניין הזה, גאה שאני מארח".

פסטיבל אינזואגדה פתוח לקהל הרחב ללא עלות. האירוע מתקיים בהתאם להנחיות התו הירוק.

כתבות נוספות העשויות לעניין את גולשי נתניה און ליין: 

בזעקה גדולה 3: על נשים גברים וחיות אחרות

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן