פלייאוף תחתון: 0:0 בין נתניה לחיפה

0
94
רומריו פירס. צילום ניר אנשר

מאבקי התחתית במסגרת המחזור ה-33 של ליגת העל, מחזור הסיום בפלייאוף התחתון הערב הגיעו לסיומם. המשחקים הערב אמנם לא השפיעו כלל על מצבה של מכבי נתניה, אך השפיע מאוד על הישארותה של הפועל חיפה בליגת העל גם בעונה הבאה או שמא ירידתה לליגה הלאומית. במשחק שהתקיים באצטדיון סמי עופר בחיפה לעיני מעל 7000 צופים בניהולו של השופט מנשה משיח נרשמו לא מעט מצבים והחמצות אך מה שחשוב באמת היא תוצאות הסיום בשני המשחקים שנערכו במקביל וקבעו את זהותה של היורדת לליגה הלאומית. תוצאת הסיום של הפועל תל אביב, שקבעה 1:0 מול מ.ס אשדוד ותוצאת הסיום בסמי עופר 0:0 בין היהלומים של רוני לוי והפועל חיפה, נתנו אם כן את האור הירוק לחגיגות בעיר הצפונית. על אף העובדה שהתסריט של מ.ס אשדוד היה ידוע מראש אחרי עונה רעה מאוד בלשון המעטה, נראה כי הקבוצה מהדרום, שירדה הערב באופן רשמי בפעם הראשונה מאז האיחוד לליגה הלאומית צריכה קצת זמן לעקל.

בסמי עופר אם כן מכבי נתניה הייתה זו שפתחה בהילוך גבוה והגיעה ללא מעט מצבים מול השער של חיפה. כבר בדקה השלישית כדור קרן שהגביה ערן לוי הגיע לרגלו של עידו לוי שזה בעט מעל השער ופספס את ההזדמנות הראשונה של נתניה במשחק. בדקה ה-7 הייתה זו ההזדמנות השנייה לחניכיו של לוי הפעם מבעיטה של רומריו פירס שבעט כדור לא מספיק מדויק, מחוץ למסגרת.

בדיוק עשר דקות לקח לקבוצה המארחת להוכיח שגם היא הגיע למשחק, בשתי הזדמנויות שהגיעו האחת בדקה ה 10 והשנייה בדקה ה20  מצאה הקבוצה המארחת את הרוש מוכן, שזה הדף את הכדור בשתי הצלות גדולות שמנעו מחיפה לעלות ליתרון. למעשה הלחץ של חיפה המשיך לאורך כל המחצית ואילו מכבי נתניה הורידה הילוך באופן משמעותי.

המחצית השנייה נפתחה בדומה לראשונה עם לחץ טוב של נתניה, בהזדמנות הראשונה מצא הכדור את ידיו של קובאר אחרי נגיחה של עומר פרץ ואילו בהזדמנות השנייה הכדור התגלגל בסמוך לקורה. גם הפעם לקח לחניכיו של כץ קצת זמן להיכנס למשחק אך כשאלה כבר התחילו לשחק הם רשמו שתי החמצות ענקיות מול השער של הרוש.

מכבי נתניה רשמה הערב משחק חמישי ללא ניצחון אך אין זה הפריע לחניכיו של לוי שסיימו את העונה במקום התשיעי בטבלה. מטרתם העליונה של שחקני נתניה אחרי עונה לא פשוטה בכלל הייתה להישאר בליגת העל גם בעונה הבאה, מטרה שהושגה לא מעט בזכותו של רוני לוי, שהגיע באמצע העונה והוציא את נתניה מהבוץ.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן