פיצוי גבוה לצעירה שנפגעה בתאונת דרכים

0
89
מייצג עו"ד ניר גשרי

בית משפט השלום בכפר סבא קבע, כי צעירה שנפגעה מתאונת דרכים, ברכב בו נהג אביה, תקבל פיצוי בסך 660 אלף שקלים, לאחר שהוכיחה, כי נגרמה לה נכות פסיכיאטרית בעקבות התאונה.

תאונת הדרכים אירעה לפני מספר שנים. הצעירה נסעה עם אביה, אשר נהג ברכבו. בהיותם בכביש בינעירוני נפגע הרכב בו נסעו בעוצמה מאחור על ידי רכב אחרת, במה שהוגדר כתאונת שרשרת.

הצעירה שנפגעה הובהלה למרכז הרפואי ע"ש רבין כשהיא סובלת מסחרחורות וכאבי גב קשים. לאחר טיפול שוחררה לביתה, אולם לטענתה חלה בהמשך החמרה במצבה והיא שוב הובהלה לבית חולים עקב כאבים עזים ומגבלות תנועה. בבדיקות שנערכו לה התברר, כי נפגעה בעמוד השדרה בשני מקומות. הצעירה טופלה ושוחררה להמשך טיפול בביתה.

בנוסף לקשיים הפיזיים, טענה הצעירה, כי בעקבות התאונה סבלה מדכאון עמוק, חרדות, קשיים בשינה "פלשבקים" לאירוע התאונה, תיאבון ירוד, התפרצויות זעם ועוד. בעקבות מצבה הנפשי טופלה במסגרת מרפאה לבריאות הנפש. בעקבות מצבה נקבעה לצעירה נכות פסיכיאטרית צמיתה בשיעור 20%.

באמצעות פרקליטה, עו"ד ניר גשרי, ממשרד עורכי דין אלון, ברנס, גשרי, הוגשה תביעה, לפיצוי כספי, לבית המשפט נגד חברת הביטוח בו היה מבוטח הרכב של אביה. במהלך חקירה נגדית נודע, כי הצעירה נישאה לאחרונה, נסעה לחו"ל ואף פרסמה מודעה אודות שיעורים פרטיים, אולם המומחה שנכה בחקירה הנגדית לא מצא שהנתונים משנים את התמונה באופן מהותי. בית המשפט קיבל את עמדת המומחה במלואה.

בפסק הדין קבע שופטת בית משפט השלום בכפר סבא, מרב בן-ארי, כי "התובעת הותירה רושם מאד אמין בחקירתה הנגדית". עוד קבעה השופטת בו-ארי, כי "אני מוצאת שהתובעת הוכיחה קושי בתפקוד יומיומי ולקושי זה משמעות מיוחדת שעה שעסקינן בצעירה, שהיא בתחילת הדרל של חיים עצמיים והקמת משפחה". כאמור השופטת בן-ארי, פסקה, כי חברת הביטוח תשלם לתובעת כ-660 אלף שקלים, הכוללים שכר טרחת עורך דין ואגרת המשפט.

עו"ד ניר גשרי מסר למערכת נתניה און ליין נתניה און ליין, כי "עסקינן בתאונת דרכים בה נפגעה בחורה צעירה כבת 20 ובעטיה נותרה לה נכות פסיכיאטרית בשיעור של כ- 15%. אין לי אלא לקוות שהפיצוי הכספי שנפסק עבורה יאפשר לה לשקם חייה."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן